Yazılar posta kutuna gelsin mi?

19 Ağustos 2016 Cuma

Dumur diyalog #160

Arca, Duru ve Yeliz denizden dönerken Ege üniversitesi kampının önünden geçerler.
D: Burası ne için kullanılıyor?
Y: biz çocukken sadece öğrenciler gelirdi bu kampa. İzmir'den otobüslerle öğrencileri getirirlerdi, on gün kadar kalır, tatil yaparlardı. Şimdi pek öğrenci gelmiyor galiba, personel aileleri geliyor.
A: Nasıl yani öğrenciler anne babaları olmadan mı geliyordu?
Y: Evet arkadaşlarıyla tatil yapıyorlardı.
A: Ne saçma şey! İnsan hiç annesiz babasız tatil yapar mı, hıh!
-----------------------
Yazlığa giderken yolda;
İ: Hay allah ya matkabı unuttuk, iyi mi? Kornişleri takacaktım, tüh.
A: Üzülme babam, benim matkabım var, veririm sana.
İ: Oyuncak o, işime yaramaz.
A: NE?! Ne demek yaramaz?! Duymamış olayım.

------------------------
Arca anneanne yazlığında, telefonda konuşuyoruz:
A: Uçağın indi mi?
Y: Evet babanla buluştuk bir şeyler atıştırıp eve gideceğiz.
A: Ne atıştırdınız?
Y: Aslında çıtır tavuk mu yesek dedik önce ama sonra Arca'sız olmaz şimdi dedik, hamburger yedik (pis boğaz aile:P)
A: Hah çok iyi yapmışsınız, çıtır tavuk yeseniz, çok ama çok kırılırdım.
--------------

Yine telefonda, İlker'le konuşuyorlar bu defa:
A: Şimdi senden yapmanı istediğim bir şey var.
İ: dinliyorum.
A: Ipad'i eline al. Applestore'a gir, girdin mi? Hah tamam. Şimdi orada bir büyüteç işareti göreceksin, hah tıkla ona. Tamam. Şimdi altına yaz.
İ: Neyin altına yazayım?
A: Yav öyle değil al-tı-na yaz oraya. şimdi Talking Tom yaz. Ben Türkçe söylüyorum Tal-king-Tom, sen ingilizce yaz.
------------------
İlker arabadayken telefonla konuşsa, Arca uyuyakalır, hepimiz biliyoruz. Bir gün öğlene doğru, Arca'yı Özdere'den anneanne-dede yazlığından aldım, Çeşme'ye götüreceğim. Karnı tok, araba serin, zaten sabah erken kalkmış, normal şartlarda uyuması lazım değil mi? Uymadı arkadaş, o kadar yolu hem de benim tin tin kullandığım arabada uyumadı. Buna tabii kendi de şaştı: "Vay be annem hiç uyumadım! Babamla yolda hep uyuyorum, nasıl oluyor anlamıyorum..."
İçimde bir ses; ben biliyorum evladım, çok iyi biliyorum:)) ---> etkili silah muhterem

1 yorum: