3 Mayıs 2016 Salı

Dumur diyalog #158

Tabağına peynir koydum. Çeçil peynirinden iki parça gibi görünüyor ama bitişik birbirine ayırmayıverdim. Hemen pazarlığa başladı: "İki peynir koymuşsun, bir tane yiyecektim?"

Y: Onlar tek parça Arca bak bitişik.
İkna oldu gibi...

Birkaç dakika sonra mutfaktan çıkarken "Arca ben içeri gidiyorum, peynirlerini bitir"
A: AHA!! işte demiştim iki parça! Peynirler dedin, demek sen de iki parça olduğunu biliyorsun.

..................................

Birkaç akşamdır, iki kişi yatıyoruz, sabahına üç kişi uyanıyoruz. Tekme yeme ve yataktan düşüme de dahil olmak üzere bir dizi zorluk yaşıyoruz ama konumuz o değil, konumuz bu çocuk neden yanımıza geliyor?
Battaniyesini değiştirmiştik, terliyor diye, bu defa da üşüyor mu acaba?
Y: Arca neden yanımıza geliyorsun? Üşüyor musun sabaha karşı?
A: Geliyorum çünkü sizi seviyorum.

..................................

Son veli toplantısında karar alındı, okula abur cubur götürmek yok. En fazla meyve, kuru meyve, ceviz fındık vs... izin var. Baktım sabah abur cubur çekmecesinden çantaya aktarma yapmaya hazırlanıyor, "Olmaz Arca, okula paketli gıda götürmek yok!" dedim.
Cevap: "bak şimdi bu çubuk krakeri paketinden çıkarıp torbaya koyalım, paketsiz olsun, olmaz mı?"

3 yorum:

Nil dedi ki...

Mantıklı çocuğun hali başka oluyor.

CEREN dedi ki...

Ya Arca,seni tanımadan bu kadar çok seviyorum,tanısam nasıl olurdu acaba :)

Gulcin dedi ki...

Bal bu ya :)