15 Nisan 2016 Cuma

6 dakika: Fotoğraf

Bir bankta oturmuş sohbet ediyorduk. Altıncı sınıfların rehberlik dersinde küçüklerin sınıflarına gelip öğretmenlik yaptıklarını anlatıyordu, boyamalarına yardım ediyorlarmış mesela ya da Almanca konuşuyorlarmış onlarla. “Siz küçükken okulunuzda var mıydı böyle yapıyor muydu büyükler?” Pek hatırlamadığımı söyledim, belli ki bu uygulama hoşuna gitmişti, sordum, evet dedi, onayladı, eğlenceli oluyormuş. Birlikte parkın içinden geçenleri izledik bir süre. Sonra baktım gözlerini kapatmış. “N’oldu uykun mu geldi?” diye sordum, o yokuşu çıkmak yedi yaşında bir çocuk için kolay değil biliyorum. Hayır, dedi. "Fotoğraf çekiyorum, bu anın fotoğrafını çekiyorum, sonra birlikte bakarız."

4 yorum:

ahu dedi ki...

gerçekten dedi mi ? :). buarada dün seni gördüm rüyamda :P tanışıyorduk :D

yeliz dedi ki...

Yok yav ben uydurdum:))) harbiden tanışsak ya şahane olur.

Duygu dedi ki...

Çok güzel Yeliz.. Çok hoşuma gitti bu 6 dakika mevzusu benim ve .ok güzel yazıyorsun sen.
Bu arada vallahi ben de dün gece seni gördüm rüyamda..

ahu dedi ki...

Arca da o potansiyeli görüyorum da ben :P iş yerleride yakın sanki bence bir öğle arası ;)