12 Şubat 2016 Cuma

Dumur diyalog #155

Y: Arca yarın sütün son kullanma tarihi, akşam iç tamam mı?
A: Hepsini içemezsem sütlü tatlı yaparız.
Y: İyi fikir. Ne yapalım?
A: Kurabiye!
(Bazen bizim oğlanın kafası çalışıyor demek için aceleci davranıyorum, kurabiye ne ya?)
.................

A: Ödevimi beğendin mi?
Y: Benim beğenmem önemli değil, sen beğendin mi?
A: Kendim yapıyorum tabii ki beğendim!
(Özgüven liginde zirveyi kimseye bırakmıyor)
.................

Röfleden sonra fön çekilen saçlarıma hasta olmuştu, ertesi gün yıkandı saçlar özüne döndü.
Yer cücesi dudak büktü.
Y: N'oldu ya beğenmedin mi?
A: Annem saçların savaş alanı gibi!
(bi babası bi oğlu! Beğendiremedim bonus kafamı!)
.............

İlker yazıcıdan renkli çıktı alması gerektiğinde Duru ile çekilmiş eski bir fotoğraflarını deneme için bastırmış. Duru resimde 4 bilemedin 5 yaşında.
Arca resmi gördü, Duru'yu tanıyamadı: "KİM BU ÇOCUK KİM? BANA HEMEN SÖYLEYİN!?"
Y: Tanımadın mı Arca? Kim sence bu çocuk?

Sinirden kıpkırmızı olmuş halde hönkürdü yine: "KİM BU ÇOCUK!"
Y: Duru işte Duru'nun küçüklüğü annecim.
Saniyenin onda biri kadar kısa bir süre içinde ifade değişti: "Haa tamam o zaman."

(Kıskançlığına mı güleyim, ruh halinin bir anda değişmesine mi?Allah da seni güldürsün çocuk:))
Duru & İlker on yıl önce:)


3 yorum:

Zeugma dedi ki...

Annemin biz çok küçükken yaptığı, hamuru süt, yağ, yumurtayla yoğurduğu bir kurabiye tarifi vardı :)

Gulcin dedi ki...

Hersey tamam ama ARca sactan anlamiyorsun ya. O bonus kafa sevilmez mi :)

Zemberek dedi ki...

Kurabiye ve süt ikilisi olmasın o☺