27 Ağustos 2015 Perşembe

Sema Kaygusuz okumak

Sema Kaygusuz okumak, yemeğin en sevdiği tarafının tabağına düşmesi gibi… Ve tadını çıkara çıkara, lezzetine vara vara tabağındakini yalayıp yutmak gibi…
Barbarın Kahkahası
Bu yargıya varmak için yazarın biri roman iki kitabını okumak, iki kitabını okumak da bundan sonra yazarın tüm eserlerini okumaya karar vermek için yeterli oldu.
Sandık Lekesi
Yazar beni edebiyatımızın geleceği konusunda ziyadesiyle umutlandırdı. Zira genç yazarlar, eskilerin önüne geçer mi, en azından benzer tatlar bırakır mı dimağlarımızda, diye sorgulamıyor değilim. Sema Kaygusuz’u özgünlüğü ile, kendi kendine gülümsetmeyi başaran cümleler konusundaki becerisi ile çok ama çok sevdim.

Henüz tüm kitaplarını okumadığım için hangisinden başlamanız gerektiği konusunda tavsiyede bulunamam. Ben önce öykü kitabı Sandık Lekesi’ni sonra da son romanı Barbarın Kahkahası’nı okudum. Hangi kitabını okursanız okuyun, mutlaka Sema Kaygusuz okuyun. 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Barbarın Kahkahası okuduğum ilk kitabıydı.Bitirine onu bulup yanaklarından öpmek istedim helal kız diye
Bu kadar hiçbir karaktere ait olmayıp bu kadar her karakterin içinde olduğumu hissettiğimi hatırlamıyorum.
Sevgiler

oytunla hayat dedi ki...

Not ettim bile hemen :)

Duygu dedi ki...

Son anda kitap siparişime ekledim desem:)

GeCe dedi ki...

Duymamıştım hemen listeme aldım

Naz dedi ki...

İlk fırsatta okuyacağım, teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

çok merak ettım .bende duymamıstım.hatta klupte sıradakı kıtap olsa ne ıyı olurdu :)