9 Nisan 2015 Perşembe

KÜTÜPHANEDEKİ ASLAN İLE AKTİF OKUMA

Not: Arca ile okuduğumuz kitaplar ve kitaplarla yaptığımız etkinler kidolindo.com 'daki köşemde, bu haftanın kitabı: Kütüphanedeki Aslan.
.................................
Kurallar yıkılmak içindir.
İşte bu yüzden kuralları iyi bilmek gerekir:)
Kütüphane kuralların en sıkı uygulandığı yerlerin başında gelir. Koşmak, yüksek sesle konuşmak zinhar yasaktır. Kütüphanedeki kurallar o kadar kesin çizgilerle belirlenmiştir ki, kuralların içinde yazmayan çok sıra dışı bir şey için ikileme düşebilirsiniz.
Mesela bir aslanın kütüphaneye girmesi…
Masal bu ya…

6 yorum:

Ayla dedi ki...

Oğlumun en sevdiği kitabı.. Okumaktan artık bana böhh gelmişti. Neyse ki artık kendi okuyor :)

yeliz dedi ki...

Ben de bayılıyorum ve arcanın bu kafar sevmesine şaşırıyorum:)

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

CEREN dedi ki...

Demir'de aslanlara bayılıyor, hemen listeye eklenmeli bu kitap :)

Adsız dedi ki...

Bayıldıklarımızdan... Pek güzel bir kitap kesinlikle...

Adsız dedi ki...

2006 -207 'da sanırım Ege 3-4 yaşlarında idi kitap fuarından kendi seçimi ile aldırdığı ilk kitaptır "Kütüphanedeki Aslan " ... Ve oğlumun yaşamında hep örneklediğimiz kitaptır kurallar yıkılabilir kütüphanede bile gerekirse kurallara uyulmaz diye..