6 Nisan 2015 Pazartesi

kısa #2

Twitter yasağını twitter'dan öğrenmek... ve yasak hakkında yasak mecradan dalganı geçmek...
Yeni Türkiye'de yaşamak bu olsa gerek.

"başarılı" operasyonda can veren savcımızın görüntüleri yayınlanıyor diyeymiş.
Peki.

hadi twitter'ı kapattın, youtube'tan ne istedin allahsız?
Hani ben spor yapacaktım? Hani o youtube videolarıyla koca dötümü göbeğimi eritecektim, ha?

Bak buraya yazıyorum, o kota giremez, o düğmeyi ilikleyemezsem müsebbibi yeni türkiyenin özgürlük anlayışıdır!



10 yorum:

Sittirella dedi ki...

Aha!
Suçlu şimdiden ilan edildi! :)))
Sen var ya sen...

SadeceAnne dedi ki...

Suça teşvik bu olsa gerek. yasakları delmek için öylesine farklı yollar var ki... mesela ben şuanda youtubedan izleyemediğim dizlerin bölümlerini izliyorum ;)

Julide dedi ki...

Yapabildim mi bilmiyorum ama vidyo yoksa, gorseller var! http://www.blogilates.com/blog/2012/08/27/pilates-bootcamp-total-body-toning-printable/

Unknown dedi ki...

Jdownloader diye bir program var, her tür videoyu indirebiliyorsun, evet youtube videolarını da :) Böylece bir kere indirip bilgisayara attın mı bu tür yasaklara nanik yapabilirsin :))

pelin dedi ki...

Yeliz'cim Youtube Free Down Loader diye bir program var. O prg yardımıyla youtube daki istediğin tüm video ları kaydedip, bir belleğe atabilirsin.
USB girişi ile televizyona takar ya da bilgisayardan internete ihtiyaç duymadan videoları izleyebilirsin.
Ben öyle yaptım.

Azmin önünde hiçbir şey duramaz anacım.
Öpüyorum :)



yeliz dedi ki...

Yok yok vallahi yapıyorum youtube olmayınca yoga yaptım:) kaçmıyorum:))

yeliz dedi ki...

Oh canıma değsin:))

yeliz dedi ki...

Süper bu hatta birazdan deneyeceğim. Dün ofiste merdivenlerden düştüm kıçım morardı ama en azından deneyeceğim süpersin:)

yeliz dedi ki...

Harika bir bilgi bu çok teşekkür ederim yapacağım hemen:)

yeliz dedi ki...

Çok teşekkürler bilgecim :)