5 Nisan 2015 Pazar

Fitchallenge baby!


An itibariyle, çiğdem çıtlayıp bira ziftleniyor olmam her ne kadar abesle iştigal olsa da (ne lan bir cumartesi gecesi de bir şişe bira içemeyecek miyiz!???) sen beni yine de ciddiye al bacım. Planım sağlam, donanımım güçlü, hevesim yerinde, az buçuk gazım eksik, onu allahın izniyle okuyanlardan almayı umuyorum.

Plan sağlam derken harbi sağlam, ilk adımları atmaya başladım bile.


Bi’ kere sporuma yogama her daim muhalefet Arca cücesini mesnetli argumanlarımla ikna etmeyi başardığımı umuyorum:

"Kısa sürecek! Dans içerecek ki birlikte yapacağız! Yapmam lazım çünkü belim sırtım ağrıyor, güçlenmeliyim, desteğine ihtiyacım var!"

Ulan bir “eye of the tiger”ı fon müziği yapmadığım kaldı. Onun alt metnini de benim oğlan anlamazdı zaten, geçiniz.

Dansı duyunca boks eldivenlerini hazırlamasına gerek kalmadı, iştirak edeceğini beyan etti.
Yer cücesi cepte!

Nasıl bir programın bana gerçekçi geleceğine karar verdikten sonra (kısa, sıkılaşma sağlayan, ama içimi sıkmayan ve eğlenceli – artık spor dediğin işkence nasıl eğlenceli olacaksa… göriciiizzz) rutinimi belirledim.

Cuma cumartesi ile kitap kulübü gecelerime ilişeni tepelerim! Biraydı şaraptı, kulüp gecelerinde lahmacundu, tatlıydı yiyeceğim, kimseciklere karıştırtmam.

Geri kalan 4-5 günde uygulayacağım programsa, paşa gönlümün keyifne göre netleşmek üzere şöyle;
Squat’lı Abs bilmemneli kısa program. Videolar ahanda burada.


Ama bunlarda belirttiği üzere ısınma ve cool down kısmı mevcut değil.
Ben başa ve sona Surya Namaskar altışar tur ekleyerek hem yoga yapıp hem ısınma ve cool down kısmını hallederek bir taşla iki kuş vuruyorum.

Baktım bu squat şeysi sıkıyor hop Victoria Secret’s workout! Bir Adriana Lima olacağım diye bir şey yok, yeter ki o kota gireyim o düğmeyi ilikleyeyim.

Veee… baktım bu workout işini beceremiyorum, ve madem kapı gıcırtısına oynayan bir mizacım var biraz da "Dance workout dummies":

İşte böyle. İş yapacağım demekle olmuyor tabii ki, inanmak, alışkanlık haline getirmek ve belli bir rutine oturtmak da gerekiyor. Allah biliyor ya hepsini anlatacaktım ama bu yer cücesi dünden beri ateş öksürük gece nöbetinde, şimdi de mızıklamaya başladı, artık spora spiritüel yaklaşımla motivasyon tekniklerini (tabii ki böyle bir şey ben dötümden uydurdum) daha sonra anlatırım.

6 yorum:

Julide dedi ki...

Squatla popon buyuyecek, pantola sigabilecek misin?

yeliz dedi ki...

Yapma yav:/ sıkılaştırır dediydim sıkılaştırmıyor mu o squat dedikleri? Popo inceltme videso mu arasam napsam:(

Julide dedi ki...

Body toning diye arat :)
Benim donlar dar geliyo, kg da verdim. Baska aciklamasi yok, gorunurde de bisi yok.
Video yoksa, images,google var.
Oradan bulabilirsin. Bir de pilates var body toning.

Unknown dedi ki...

Deniz geçen gün derste seni sordu:) Ben de son yazdıklarını okumamıştım, söyleyim bari:)

Adsız dedi ki...

Buna kac zamandir yazicam, unutuyorum. Squat bende sikilasmak icin en cok ise yarayan sey, kilo vermedim, ama giremedigim butun pantolonlarin icine giriyorum su anda. Elbette sikilasacaksin, azicik kas yapsan hic zarari da yok ayrica, metabolizma hizlandirir :)

Ayrica 5pound kas mi yag mi tercih edersin sorusunun cevabi cok acik bu resimde: :)) http://www.outlawfitnesshq.com/does-muscle-burn-fat/

Ben Debbie Siebers yaptim bi kac ay, o da haftada bi kac gun sadece, vucut direk kendine geldi.

Debbie Phase 1 Start It Up
https://www.youtube.com/watch?v=q-LuJuSsnf0&index=3&list=PLDVy8AuwoQbAnZ14S4oilQPmM3rTCn07g

Debbie Phase 2 Ramp It Up
https://www.youtube.com/watch?v=Gjua2J2Kgv4&list=PLDVy8AuwoQbAnZ14S4oilQPmM3rTCn07g&index=2

Debbie SLim and Six Pack
https://www.youtube.com/watch?v=-TP4sMCX0tc&index=4&list=PLDVy8AuwoQbAnZ14S4oilQPmM3rTCn07g

Ve en son Tara Stiles yoga, 10 dakikalik bir dunya vidyosu var youtubeda. Muthis etkili. Sure kisa, bahane yok :)

Sevgiler, Burcu

yeliz dedi ki...

Muhteşemsin tek tek girip bakacağım:)