14 Nisan 2015 Salı

Diri fücudumdaki tüm kaslar acıyorsa da bırakacak değiliz!

Alt tarafı şu fotoğrafı koyup kaçacaktım ama var ya bütün gün tuvalete gidemedim. Sidik torbam alarm verdi yeminle! Ayol yoğunum işte anla! Telefondan bile anlaşılıyormuş kim aradıysa öyle söyledi. Artık nasıl alöööö diyorsam:/



Fotoğraf dün akşam itibariyle çekilmiştir.
IG takipçileri anında bilgilendiler burası sonraya kaldı(evet tüm evren benim götüm küçülecek mi o kota girebilecek o düğmeyi ilikleyecek miyim diye merak ediyor ya hızlı mecradan ön gösterim yaptım. Allahım sana geliyorum)

Dün bu saatlerde baktım kaslar gözümden yaş gelesiye acıyor bir küçük yoga relaxation seansıyla günü kapattım. Üstüne on dakika meditasyon. Ama uyuyakalmışım. Meditasyon benim neyime:))))ha bu arada zatıfsın dilan diyenler oldu evet kilolu değilim 36-38 bedenim ama o kota girmemi sağlamıyor bu beden ölçüsü. 
Challenge challenge'dir.

Bu akşam en azından bir dance workout bir victoria's toto patlatayım diyorum. Hadi hayırlısı....


4 yorum:

neslihan dedi ki...

Yalniz degilsiniz, inanın. Ben her ne kadar sizinki gibi cok hareketli muzikli sporlardan yapmiyor olsam da squatın bacaklarımda yarattigi agridan muzdaribim. ����

yeliz dedi ki...

aman bırakmayın ağrı var diye. hafif kısa egzersizler yapın ama bırakmayın. Bak ben bugün daha iyiyim:)

neslihan dedi ki...

:)

Gulcin dedi ki...

Civi civiyi soker agri seni yildiramaz Yeliz 😊