5 Şubat 2015 Perşembe

#2015te15yeniblog

Zaman geldi çattı. Yeni tanıştığım, sevdiğim, okumaktan keyif aldığım, “siz de okuyun!” baskısını okuyucunun üzerinde kurma isteği uyandıran blogların tanıtım zamanı geldi.

Güleceksiniz, okurken çok güleceksiniz. Ben bloğun güldürenini, ahlaklısını, zekice yazılmışını severim.

Bu özellikler de blogbabba.com ’da ziyadesiyle mevcut!

Evet o bir babba blogger :) 

Var ya benim muhteremin sms yazmaya bile üşendiğini bilmesem, benden gizli blog açtı, döktürüyor diyeceğim, zira yazdıkları bizim evde yaşananlara inanılmaz benziyor.

Geçen benim İlker'e anlatıyorum, var ya müthiş kafa herif akrabalığım filan olabilir kendisiyle, diyorum, inanmıyor. Yani bir babanın blog yazdığına. Okutayım diyeceğim, adam benim blogu okumuyor bunu mu okuyacak? Vazgeçiyorum.

Uzun lafın kısası benim muhterem okumaz ama siz okuyun. Özellikle analar! Okuyun empati kurun, zira madalyonun bir de baba yüzü var. Hem de mizah yönü çok kuvvetli bir baba yüzü:)

Not: Tanıtacağım bloglar sizin için hatta cümle alem için yeni olmayabilir ama ben benim yeni keşfedip okumaya başladıklarımı paylaşacağım, bu da böyle biline! Ha bir de yine blog tavsiyeleriniz olursa çok sevinirim, daha önce liste oluştururken tavsiyelerden çok faydalanmıştım. 

11 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Baktım biraz okudum fena değil ama senin gibi değil kesinlikle.. Acaba yazılarını senin kadar beğenebileceğim başka bir blog olacak mı merak ediyorum. Yani şöyle özetleyeyim önceden 1 numaram blogcuanne idi senden sonra 2 numaraya geriledi. 3. yok.

Gozde dedi ki...

Seni okumaktan çok keyif aldığımıza göre, tavsiyelerin süper işe yarayacak😘

GeCe dedi ki...

Bende çok severim yazım diline hayran olduğum bir bAşka blog da zoiplanet belki biliyorsundur

CEREN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
CEREN dedi ki...

Blogbabba.com benim de çok severek takip ettiğim bir blog, gülmek isteyenlere http://birkizbiroglan.com 'da benim tavsiyem olsun.. Secce ( nam-ı diğer Selcen ) ve ikizlerinin eğlenceli hikayeleri , gülme garantili :)

CEREN dedi ki...

Nasıl oldu anlamadım ama yorumunuzu sildiniz diye uyarı çıktı, ben de bir daha yazdım :)

yeliz dedi ki...

mahçup ediyorsun beni :)))

yeliz dedi ki...

keyeni keşfettiklerimi de sağdaki listeye ekliyorum zatenoradan da takip edebilirsiniz:=)

yeliz dedi ki...

ah bilmem mi bayılırım:) her bir mecradan takip eder severim, yandaki listede var zaten. ama galiba çok sık yazmıyor.

yeliz dedi ki...

secce çok tatlı ya bayılırım kendisine. Tabii ki takip ediyorum, blog listemde de mevcut:)

Adsız dedi ki...

blogbabba süpermiş. Sağol Yelizim.
Anonimgillerden Vuslat...Bildin sen beni:)