23 Aralık 2014 Salı

Çocuk Medyası medya okur yazarlığı kavramının altını çiziyor

Geçtiğimiz haftalarda Aylin (herkesin bildiği adıyla Aylin Anne), telefonda bir projesinden bahsetti. 

Cocukmedyasi.com adresiyle bir portal oluşturmaktaydı. Çocuk yayınları hakkında yazıların, uzman görüşlerinin ve yorumların olduğu faydalı bir platform için ben de çocuk kitapları hakkındaki yorumlarımı paylaşır mıydım acaba?

Aylin’le henüz yüz yüze tanışmadık. Ben kendisinin çocuklarla ve eğitim ile ilgili paylaşımlarını takip ediyorum ve tabii ki birbirimizi sosyal medyadan tanıyoruz, ama işte o kadar… Zaten faydalı bir iş için illa ki tanışmamıza gerek yok. Tabii ki “varım” dedim. Yani bundan sonra çocuk kitapları hakkındaki yazılarımı http://cocukmedyasi.com/category/cocuk-kitaplari/ adresinden takip edebilirsiniz. 

Şimdilik daha önce blogda yazdığım iki yazım var yayında. Pek yakında “Mış Gibi” isimli kitap yorumunu da okuyabileceksiniz.

Çocuk medyası’nın yayın hayatına başlama duyurusunu da ekleyelim, tam olsun, dilerim ki böyle faydalı çalışmalar daim olsun:)

Türkiye’ nin ilk ve tek çocuk medya portalı olan cocukmedyasi.com yayın hayatına başladı.
Vizyona giren çizgi filmlerden, çocuk kitaplarına, uzman görüşlerinden miniklerin kritiklerine kadar, çocukları ilgilendiren yayın ve yapımları mercek altına alan Çocuk Medyası medya okur yazarlığı kavramının altını çiziyor.
Ebeveynlerin ve çocukların bilinçli televizyon izleme kültürü ve yaşa uygun yayın ve yapımları tercih etmeleri için rehberlik etmeyi amaçlayan çocuk medyası, yapımların perde arkasını, sektörel haberleri ve röportajları içeriğinde barındırıyor.
Emeği geçenlerin severek ve gönül vererek hazırladığı Çocuk Medyası portalını umarım hepiniz çok seversiniz.
Bizi sosyal medyada takip edin! 
Facebook: Çocuk Medyası
Twitter: @cocukmedyasi
Instagram: @cocukmedyasi

1 yorum:

CEREN dedi ki...

Günaydın, hemen girip baktım sayfaya, güzel düşünülmüş, elinize sağlık ama bir de " yeni eklenen yazılar mailime gelsin " şeysi olaymış daha iyi olurmuş sanki :) O zaman hiç kaçırmadan takip edebiliyoruz :)