21 Aralık 2014 Pazar

And the winner is....

Asla tahmin edemeyeceğim kadar çok katılımın olduğu (şükür final count down 23) hediye çekilişinin sonucunu açıklayacağım ama önce bir şey anlatmam lazım.

Yorumlar üçer beşer geliyor, allaahhh nasıl seviniyorum. Güzel sözler, gülümseten cümleler. Derken Pelin'in yorumu geldi, koptum gülmekten. Hafiften fırça atıyordu bana, niye İlker'den bahsetmiyorsun diyordu. Aha işte yorum da burada:

"Abooovv çekiliş varmış. :))) Sen çok zeki kadınsın biliyor musun, bence biliyorsun ve ilk kez benden duymadın, ama bir daha duy, ne olacak ki. Yahu gülmekten öldüm. O dediğin şeyler var ya; beğen+ takip et+ amcamın oğlunun şusunu busunu da takip et+ profilini herkese açık tut+ gönderimi paylaş+ şunu et+ bunu eeetttt....'' Yahu iki toka vereceksiniz ecel terleri döktürüyorsunuz millete. '' derim. Bak sen ne güzel beni, Arca'yı sevdiğinizi söyleyin yeter demişsin, İlker'i niye es geçtin ? Onu da dünya ahiret kardeşimiz olsun sevelim, ve çekilişe katılanlara bol şans dileyip, uzayalım... Pelin / İzmir"

İlker'e okudum yorumu, birlikte gülelim dedim. "Vay be" dedi "helal olsun! Ben de Pelin'e hediye vereceğim." "İyi" dedim "ver sen bilirsin, ama ben hediyeyi hallettim bile, artık sen kendininkini ayarlarsın." "Tamam ulen" dedi, "ben de hazırlayacağım, hatta başka benden bahseden olursa ona da hediye çekilişsiz kurrasız!"

Sonuç? Evet iki arkadaş var: Biri Pelin. Diğeri de Gözde. Gözde'nin yorumu da şöyle: "Yelizcim, bloğuna rastladığım için o kadar mutluyum ki. O sıcacık gülümsemen, doğallığın ve samimiyetin ve tabi ki zekan hayatlarımıza renk katıyor. İzmirliyim ben de, diyorum rastlar mıyım acaba bir gün Yelize. Benim için Blog demek Yeliz demek şu sıralar. Muhterem'i, Arca'yı ve seni çok seviyoruz. İyi ki varsın, hiç susma olur mu....."

Pelin ve Gözde, sizler için kurabiyeler hazır ama çaylar İlker tarafından temin edilip adreslerinize gönderilecek. Yani bana maille adreslerinizi iletin lütfen:)

Efendim gelelim asıl çekilişin sonucuna.

Herkese değerli yorumları için sonsuz teşekkürler... Seviyom hulen hepinizi:) Buralarda olduğunuzu ve okuduğunuzu bilmek beni ne kadar mutlu etti anlatamam.

Keşke bütün yorum yapanlara tek tek hediye gönderebilseydim ama elden bu kadar geliyor.

Çekilişi Filizimsi blogunun sahibi flzpink kazandı.

Sevgili Filiz, bana kimdir sayfasından mailime ulaşıp bana adresini gönderirsen çaylarını ve taze taze kurabiyelerini yarın sana kargo ile gönderebilirim.




5 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeliizzz, bak gördün mü İlker es geçilemez. Madem gönlünden çay göndermek geçmiş, kabul ederiz. Hatta çayınızı alıp gelirseniz, birlikte de içeriz. Gonca da İzmir'deymiş onu da bekleriz. 'Muhteremi, Arca'yı ve seni ' dünya gözüyle görmüş olur.:)) ''Yok bacım, biz yoğun ve çocuklu insanlarız, başka zaman inşallah.'' dersen, adresim mail kutunda. Pelin / İzmir

gulsenz dedi ki...

Kazanana şimdiden afiyet olsun 😊

Yasemin dedi ki...

Heey ne güzel, senin yorumlarını okurken ben de eğlendim :))
Güle güle kullansın hediyesini çekilişin gülüüü :)

flzpink dedi ki...

Ne güzel, bloğu severek okuyor bir de üstüne hediye kazanıyorum :) Adresimi maille bildiriyorum. Sevgiler...

Çiğdem dedi ki...

Sen yine de Arca' ya benden kitap ısmarla. İlk fırsatta öderim borcumu.