26 Ekim 2014 Pazar

Ömrümün yarısı

Kitaplara aşığım ama o hiç sevmez, on sekiz senedir tanırım, elinde tek kitap görmedim.

Balerin olmak isterdim, bale gösterileri izlerken kendimden geçerim, gözlerim bile dolar, ama o nefret hatta alay eder. Kuğu Gölü balesini puhahaha şeklinde terk etmek zorunda kalmışlığımız var.


Benim öz evladım bana ninni söyletmezken, onun sesini dinlemek için çocukken düğünlere orgunu taşırlarmış.


Futboldan hiç anlamam ama o müthiş oynar (öyle diyor, izleyenler)


Atletizm takımına ite kaka girmiş, koşturmuyorlar yüksek atlama yaptırıyorlar diye kaçmıştım takımdan. O milli atletmiş lisedeyken.

Beden dersinde arkadaşlarım turnikeyi benim atmamı isterlerdi, - dalga geçmek için - , o lise basketbol takım kaptanıydı.


Sporun hiçbir dalına ilgim yok ama o Eurosporttaki ne idüğü belirsiz karşılaşmaları, GS’ın 1984 yılı maçlarını izler.


Benim kitaplığım var, onun film koleksiyonu.

Benim sinema bilgim Selvi Boylum Al yazmalım ile sınırlıyken o beni Almodovar ile, Fellini ile tanıştırdı.


Bir oturuşta beş bira devirebilirim, o bir meyve kokteyli rica eder veya bir duble viski.


Ben şambaliyle şöbiyeti birbirinden ayıramam, o tarifini bile verebilir.


Ben günlerce televizyon izlemesem aramam, o eve girer girmez televizyonu açar.


O facebook’u sadece oyun için kullanır, hadise varsa benim twitter’ımdan takip eder, benim sosyal medya hesaplarımın haddi hesabı yok.


Ben maddeciyim, o maneviyatçı.


Ben toprak severim, o deniz.


Ben sebze severim, o meyve.


Ben sabahları nefret yüklü uyanırım, o neşe…


O gündüzdür ben gece…


Siz nasıl anlaşıyorsunuz be kadın dersen, Allah seni inandırsın bilmiyorum ben de…


Ömrümün yarısı iyi ki varsın, on şükür gücünde şükür vesilesi…

 



 

24 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Nice nice yıllarınız olsun. Her biri mutlu mesut şükür dolu yıllar. Bir yastıkta sevdiğin kişiyle kocamak güzel şey :) Bir birini tamamlayabilmek çok önemli. Kendimde aynı durumdayım zira :)

Leylak Dalı dedi ki...

Yelizcim İnstagrama da yazdım, aynı günmüş evlilik günümüz, henüz bizim üçte birimiz kadar yılı geride bıraksanız da. Dilerim bizimki kadar yılı, çok daha fazlasını görürsünüz, Arca şekerinin düğününde karşılıklı göbecik atarsınız :) Hiç gülme, öyle çabuk geliyor ki o günler. Sağlıkla nice yıllara ulaşın, sevgiyle...
Yalnız Arca babanın kopyası imiş :)

Sevginin Ruhu dedi ki...

Desenize Arca süper bir karışım olacak.
Aşk, sevgi ve mutluluğunuz sonsuza kadar sürsün.

GeCe dedi ki...

Benzer zıtlıklar bizde de var ama herhalde bu yüzden kopamıyoruz hiç, allah ayırmasın

Yasemin dedi ki...

Maşallah, bir ömür mutluluklar :))

lale dedi ki...

Allah seni inandırsın doğru dürüst hiç bir zevkimiz uyuşmaz bizimde ama herşeyi birlikte yaparız bu da en büyük zevkimiz. Sanırım bu zıtlıklar tamamlıyor çiftleri.... Daha çoook yönetmenler keşfedesiniz, çok baleler izleyesiniz, kendi oğlunun düğününde org çalsın ''ömrünün yarısı''...

Nice uzun, güpgüzel, musmutlu yıllar dilerim....

Öykücü dedi ki...

Sevgiyi , evliliği devam ettiren karşındaki sana benzese de benzemese de saygı duymak bence.Benim kocamla da aşağı yukarı böyleyiz.

Nice yıllara aşkla, mutlulukla, sevgiyle ve Arcayla :)) Bu arada iki foto arasında değişen pek bir şey olmaması da dikkat çekici:)

Sevgiler..

Julide dedi ki...

Maşallah.
Öyle bir gülümseme yapıştı suratıma, hoşuma gitti. Bir yastıkta kocamanız dileğiyle.

Adsız dedi ki...

Birlikte daha nice mutlu yıllarınız , günleriniz olsun
Çenebaz

Adsız dedi ki...

Çok severek ilgiyle izliyorum yazdıklarınızı, karşı komşum gibisiniz.Mutluluğunuz daim ve sağlıkla olsun,Arca'yı çok öpüyorum.nice yıllara..Nazo

Gulcin dedi ki...

gozlerim doldu. siz hep cok mutlu olun.
10 bin yuz sukur vesilesi gucunde mutlu olun :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne güzelsiniz :)

yeliz dedi ki...

:)

yeliz dedi ki...

Ah biliyorum memoyla sen:) daim olsun ruhdağım:)

yeliz dedi ki...

Ah nurşen ablacım sizi ilkere de anlattım inşalah o günleri görürüz sağlıkla:)

yeliz dedi ki...

Haha hiç öyle düşünmemiştim. Ben daha çok kafayı yicek bizim aramızda diye düşünmüştüm:))

yeliz dedi ki...

Aynı olsak sıkıcı olurdu di mi:) tşkler

yeliz dedi ki...

Teşekkürler:)

yeliz dedi ki...

Sahi siz de buradan çok benzer görünüyorsunuz. Ya ama zıt olsak da virlikte olmak güzel:)

yeliz dedi ki...

Evet her şeyin başı saygı. Ay yok ayol güncel fotoda ilkerin kafayı kapattım azıcık kelliği çıkmasın ortaya diye . Bi de toplamda minimum 20 kilo ve yüzlerce kırışık ile hatırı sayılır adette beyaz saç farkı var:) aman güzel yaşlanalım:))

yeliz dedi ki...

Çok tşkler:)

yeliz dedi ki...

Amin çok tşkler:)

yeliz dedi ki...

Ay çok çok tşkler çok mutlu oldum:)

yeliz dedi ki...

Amin gülçinim hep beraber inşallah:)