9 Ekim 2014 Perşembe

Dumur diyalog #132

Arca dil çıkarma alışkanlığı ile anasını sinir eder; Y: “Ay Arca lütfen dilini çıkarma, çok ayıp”
A: Aa annem dil bizim özel yerimiz mi?
……………………….


Ben uyuklayınca koltukta İlker hemen atlar; “Arca, gel beraber uyuyalım bu akşam”
A: Olmaz babam!
İ: ay niye yav?
A: Annemin kolları ve yanakları tombul onunla yatmak istiyorum!
.......................

Çok ipad oynadğını söyleyince; A: Ay acaba ipad mi yapıyor alerji?
........................

Arca ile anası isim-şehir-hayvan oynamaktadırlar. 
Arca’nın müdahalesiyle yeni kategoriler eklenir, araba markaları ve takım isimleri gibi. 

Harf “H”.
Şehir ve ülke sayıyoruz, ben atlıyorum hemen “Hakkari, Hollanda”
Sıra takım isimlerine geliyor, eh iyi de ben takım filan bilmiyorum, bu cüce biliyormuş: “Hakkarispor ve Hollanda milli takımı”

Bitmedi, “B” ile takım: berlinspor! PEKİ!!

Hadi bunlar iyi de peki ya “H” ile şehir ülke bulamayınca “Hazerbeycan”a ne demeli?

Hilede sınır yok!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Vakti zamanında Beşiktaşlı futbolcunun biri 'H' harflerini söyleyemiyormuş. Otelde resepsiyonu aramış ''Bana bir at bağlar mısınız?'' demiş. Onun söyleyemediği harfi Arca Bol bol kullanmış işte varsın 'Hazerbeycan' olsun :))) Pelin / İzmir

Gulcin dedi ki...

ipad alerji yapiyormus Arca kesinlikle :)
Arcaya ayri gulcum pelinin anlattigina ayri :)