6 Haziran 2014 Cuma

Dumur diyalog #123

Kuzenimin oğlunun sünnet düğününde oryantal Asena sanatını icra ederken Arca koşar gelir babasının telefonunu ister ve Asena'nın her saç sallayışı, her göbek atışı kare kare telefona kaydedilir. Program biter, anası evladına sorar;
Y: Nasıldı Arca dans gösterisini beğendin galiba?
A: Annem biliyor musun o kız çok güzel dans etti, hem de topuklu ayakkabılarla hiç düşmedi biliyor musun?
............

İ: Hadi babacım bak anne yorgun gel beraber uyuyalım bu akşam
A: Düşüneceğim
İ: Ne kadar sürer düşünmen?
A:  5 gün filan sürer.
Beraber uyuma klişesi bitmeyecek hiç bitmeyecek!

.........

Manava gittiklerinde Arca ortalığı dağıtmış, İlker'le araları bozuk çünkü cüce uyarıları dinlememiş, konu hakkında konuşuyorlar;
İ: Babacım sana on kere söyledim, yapma dedim, on kere!
A: A saydın mı?
.............

Başka bir gün yine baba-oğul tartışırlarken;
İ: Ama babacım bana söz vermiştin, yine de gittin yaptın.
A: Tamam bilerek yaptığımı kabul ediyorum...
..........
Dedesi artık küçük geliyor diye üç tekerlekli bisikleti kaldırmıştır.
Arca ısrarla sorar, konu kapansın diye dede; "anneannene de sordum Arca, baktık artık o bisiklet sana küçük geliyor, dizlerin çarpıyor, başka çocuğa verelim dedik"
Arca'nın gözleri dolar, tüm gücüyle haykırır : "BANA NEDEN SORMADIN?!"

4 yorum:

nymph dedi ki...

Ahhh kıyamam, ona neden sormadınız ama ?

nymph dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annegazetesi dedi ki...

Yeni bisiklet gelirse eskisini unutur ;)

pelin dedi ki...

yaa saymayın arkadaşım şu çocuğa kaç kere "yapma!" dediğinizi! :)))