7 Şubat 2014 Cuma

Dumur diyalog #118

Arca ufaktan okuyor.
İki üç harfli kelimeleri filan.
Diğerlerinin de harflerini sayıyor ya da havada parmağı ile harfleri yazıyor.
Hayır, bir şey yapmadık, sadece o sorduğunda cevap verdik.
Neyse eve yürüyoruz okuma yazma meseleleri üzerine sohbet ederken,
Y: tamam canım harfleri tanıyorsun ama yazamıyorsun daha

A: Hayır yazıyorum bi kere!
Y: Peki annecim ne yazıyorsun?
A: Pipi, popo, kaka

----Evet hayat kurtarıcı kelimeler:P----

................

Arca legolardan bir şeyler yapıyor, anlatıyor işte ama alakasız bir şeyler.
Ona sorarsan "kendi yaratımı"ymış.

Bir de isimler uyduruyor:
Pipipopoto
Kikikokoto
Kimikomseko

Bazılarının anlamları var mesela "Hoos" uzaydan taşlar çıkaran alet(miş)?

Ben de anlamaya çalışıyorum;
Y: Arca önce ne yapacağını düşünüp sonra mı yapıyorsun?
A: Hayır önce bişeyler yapıyorum sonra benzetiyorum

...................

Duru'yla konuşurken, "ha tamam teyzecim sen onunla mı oynuyordun?" diye bir şeyler sordum, Arca'yı kast ederek.
Cüce elindekini bıraktı yanıma geldi: "HEYY! BENİM ADIM ARCA BENİM ADIM "O" MU?" şeklinde bağırmak suretiyle ayarı çekti sağ olsun.

.................

Tuvaletten bir türlü çıkmayan cüceye;
Y: Hala bitmedi mi annecim bacakların uyuşacak
İ: Kakam çoktan bitmişti ama telefonda yarış oynamam bitmeden söylemedim

1 yorum:

Sittirella dedi ki...

Tenhada kıstırıp ısırırım onu ben! :)