18 Ocak 2014 Cumartesi

İnadım inat dötüm iki kanat...

---- Dikkat! Ağır küfürümsü cümleler içerir!  Yok efendim terbiyemizi bozdun diyene çok pis küfrederim sonra darılmaca gücenmece yok! -----

.. diyen ateş! Senin de gelmişinin de geçmişinin de sülalenin de ebesini öpeyim e mi?

Şu an kafein komasında olabilirim. Söylediklerimden yazdıklarımdan ve hatta düşünebildiğim kadarıyla düşündüklerimden mesul değilim. Sahi dün gece uyumadım biliyon mu blog? He vallaha... Bir ara nöbeti ilkere devretmeyi planladım ama İlkerin Arca'yı duşa ikna etme çabaları kulağıma gelince bir fırlamışım yataktan, gözümü açamıyorum ama ateş ölçer elimde, şaşı olmuşum rakamları okuyacağım diye.
İkna oldu neyse ki... O ilk duştu. Sonra gece bir defa daha ve altı defa da gün içinde olmak üzere şu ana kadar sekiz defa banyoya girdi cüce. Yakında yüzgeçleri ve solungaçları çıkacak, balıklığının hakkını tam anlamıyla verecek. Allahtan seviyor suyu da yok tsunami, yok şap şap, yok anneyi ıslat derken biraz düşüyor ateş. Biraz ama. Hani illa rakam ver dersen bacım, gün içinde 40.1'i gördük. Gözlerimiz yuvalarından fırladı. Ateş ölçerde 38.8 gördüğüme sevineceğime rüyamda görsem inanmazdım. O kadar banyoya sonunda şifayı kaptı galiba:P Yok ciddiyim, üşüttük bir de çocuğu sümükleri akıyor.

Umumiyetle banyoda geçen günün ardından geceyi az çok tahmin edebildiğimden dört bardak çay, 500 ml kola (evet aylardır içmiyordum kafein kürüme yeni bir soluk kazandırayım dedim) ve nihayetinde kahve. Gecenin bir vakti bütün evi topladım, dolap odasında düzenleme yaptım, kıyafet giydim çıkardım, yeni kombinasyonları not aldım. Kitaplığı düzenledim. Bu arada uyuyan Arca'nın alnına sirkeli ıslak bezi atıp kaçıyorum. Biraz mızıldanıyor, bakıyor ben yokum sesini çıkaramıyor. Yazık yav vallahi telef oldu çocuk.

İşin kötü tarafı birazdan ateş düşer ve fakat ben onca kafein sebebiyle uyuyamazsam o ateşin de inadının da ebesinin de ....







8 yorum:

Adsız dedi ki...

offffff, çok geçmiş olsun. sana da allah acısın, ne diyeyim Yeliz
Çenebaz

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun, acil şifalar, Deniz' de sinüzit oldu, antibiyotik almaya başladı:(

ruhdagı dedi ki...

Geçmiş olsun. Ateş dediğin zaman kötü oluyorum. Ne söylesem boş... Acil şifalar.
Birde Mişima gördüm kitapların içinde Bahar Karları inşallah beğenirsin. Şu an bende Mişima okuyorum. Bir maskenin itirafları ne zamandır almayı istiyor bir türlü bulamıyordum nihayet vuslata erdim :)

Adsız dedi ki...

Ulkedeki susuzlugun sebebi anlasildi 8 dus :p cok bbuyuk gecmis olsun

kuzunun annesi dedi ki...

off hala mı ya ?:(((

Gulcin dedi ki...

umarim daha iyidir bugun :(

Adsız dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Biz de 15 gün kadar önce uğraştık 41'lere vuran inatçı ateşle, atlattık şükür. Bir sonraki yazıda sen de "atlattık" dersin umarım. Duygu.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

kış bitsin artık. çok geçmiş olsun