6 Ocak 2014 Pazartesi

Dumur diyalog #115

A: Annem artık yılbaşı ağacını kaldıralım
Y: Niye oğlum ya ne güzel ışıl ışıl kalsın biraz daha?
A: Yılbaşı geçti artık hediye gelmez nasıl olsa kaldıralım gitsin!
.......
Doyduğunu anlamayıp son köftesini ağzına tıkıştırmaya çalışan anasına: "aa ama doydum annem yemicem!"
Y: tamam arca duymadım
A: Ama hep böyle yapıyorsun 
Y: ya evet kötü bir anneyim ben napalım arca idare edeceksin artık
A: Ooo annem olsun ben seni yine de seviyorum
Y: Allah razı olsun be
A: Tamam başka eve gitme annem bizim evde kal
.......
Y: Arca Charlie'nin Çikolata Fabrikası bir klasiktir, çok güzel bir kitaptır.
A: Bu kitabı tartıştınız mı siz?
Y: Anlamadım?
A: kitap kulübünde tartıştınız mı?
.......
Maç izlemeye fena halde merak salan cüce, anası zapping yaparken hop müdahale eder:
A: A annem bırak onu İngiliz maçı o, onu izleyelim.
Y: Nereden biliyorsun oğlum İngiliz maçı olduğunu?
A: Bak kuş var. ambleminde kuş varsa İngiliz maçı oluyor.

3 yorum:

Gulcin dedi ki...

:) bayiliyorum sana Arca :)

Asortik Krep dedi ki...

Yeliz, Bir gün korkarım sen Arca'nın bir kenara yazdığı bloğunu ve dumur diyaloglarını keşfedeceksin :))

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Özellikle ilk diyolog beni çok güldürdü.Maşallah yavrunuza :)