8 Ocak 2014 Çarşamba

Anket! Günün çorbasının rengini seçiyoruz.

Çok ama çok sadık bir okuyucumdan :) turuncunun kendisini rahatsız ettiğine dair bir duyum aldım. Yo aslında direkt arayıp bu ne?! dedi, şu an burada açıklayamayacağım sebeplerden dolayı haklıydı. Ben de hadi yaptım oldu olmasın, gözü gönlü ne görmek ister okuyucunun diye anket yapmaya karar verdim. 

Cevaplamadan geçmeyin vallahi kaldırmam bu postu daha da yazı filan yazmam! bıkarsınız banner görmekten yeminle! Hadi bakiyim fuşya mı, gri mi, mor mu, sarı mı? blog geneline de seçilen renk hakim olacak belirteyim.


FUŞYA

GRİ


MOR


SARI


55 yorum:

Colorful dedi ki...

Fusya

Gulcin dedi ki...

karar veremedim :)

Unknown dedi ki...

1 numara gri fotoğraflarla pek bi uyumlu gözüküyor:) Ama moruda pek severim her yerde:)

annegazetesi dedi ki...

Hiçbiri :( Turuncu çok güzeldi :( Madem öyle kırmızı olsun bari...

Adsız dedi ki...

Gri gibi sanki aman boş ver rengi falan sen yaz yoksa beni kaybedersin adsız sessiz okuyucun :))

BitliTurist dedi ki...

Gri fotoğraflarla en uyumlu olanı. Ama fuşya ve mor da renk katıyor.

Fuşya diyorum..

Adsız dedi ki...

gri

Kitapsız Kedi dedi ki...

Gri :)

Selen dedi ki...

Hiçbirini sevemedim ben. Kırmızı olsun ya da en koyusundan siyah düşünmez misin?

şirin dedi ki...

mor ve fuşya güzel sarıya ise sakın derim :)))

Unknown dedi ki...

mor olsun, sarı ı-ıh :))

Adsız dedi ki...

Oyum Fuşya'ya :)

Adsız dedi ki...

Bence gri sade ve uyumlu ;)

HuysuzKuzu dedi ki...

Gri çok sönük kalmış, sari adamı kör eder,
cevabim fuşya :)

HuysuzKuzu dedi ki...

Gri çok sönük kalmış, sari adamı kör eder,
cevabim fuşya :)

HayalperestAnne dedi ki...

Mor yada daha koyu bi renk, lacivert yada koyu yeşil gibi. Açık renkler gözü yoruyor gerçekten :)

HayalperestAnne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
HayalperestAnne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
desindes dedi ki...

Sevgili Yeliz sarı okunuyor gri ilk bakışta güzel görünüyor lakin sayfaya renk iyi gider. Bence mor.

gulsenz dedi ki...

Fotoğraflarla uyum anlamında kesinlikle gri ama biraz bloga hareket gelsin dersen bu renklerin daha Koyu tonlarını secebilirsin zira gri dışındakilerin hepsi göz yoruyor. Ya Koyu renkler yada gri...

NHA dedi ki...

bence turuncu güzeldi:)) ama o olmayacaksa fuşya:)

Unknown dedi ki...

Mor iyidir, ama solda da aynı renk olacak ise maviler ile uyumu biraz şüpheli, kolay gelsin.

Ada ile hayat dedi ki...

Gri veya fuşya :)

firdevs dedi ki...

Turuncuyu sevmistim ben.Ama bu seceneklerden fusyayida sevdim :)

Adsız dedi ki...

mor ya da fuşya
çenebaz

Adsız dedi ki...

Sari disinda hepsi olabilir mercan

gülin dedi ki...

Fuşya

ruhdagı dedi ki...

Siyah!

Adsız dedi ki...

Mor :)

Asortik Krep dedi ki...

Gri.

Adsız dedi ki...

Turuncu iyiydiiiii. Olmadi fusya. Hadi olmadi mor. Aman diyim griyle siyahla falan ruhumuzu bunaltma. Eglenceli yazilarin okuyalim, gonlumuz ferahlasin diye aciyoruz burayi. Sari da cafcafli giymis cingene gacisi gibi olmus, aman diyim.

Adsız dedi ki...

Mor! :)
Bilge

meral dedi ki...

asla gri ve sarı olmasın çok yorucu renkler,bence mor olmalı.Gerçi her halınle okurum senin yazılarını:)meral

asli@b dedi ki...

Turuncu ya da fuşya.. ( Bloguna bayılıyorum, ne renk yaparsan yap, takip etmeye devam edeceğim desem? )

sevda dedi ki...

mor:)

Adsız dedi ki...

mor bence :)
Bihter

ümran dedi ki...

kız çocukları gibi pembe ve tonları sever olduğum için fuşya diyorum....

bahar dedi ki...

Bence fuşyaaa

arzubdsr dedi ki...

Niye mavi seçeneklerde yok bence en rahatlatıcı renk mavi, seçim sizin :)

Arzu

elif dedi ki...

fuşya

elif

Unknown dedi ki...

kesinlikle mor

Adsız dedi ki...

Ben turuncuyu sevmiştim,enerjik gelmişti bana ama seçenekler bu kadar madem , o zaman fuşya diyorum :)

Adsız dedi ki...

gri

Adsız dedi ki...

mor

Adsız dedi ki...

Mor bence de..
Duygu

Adsız dedi ki...

Fuşya bence
Hatice ST

iştemutluluk dedi ki...

gri çok asil görünüyor ama sayfaya renk gelsin fotolarla aynı renk olmasın dersek, fuşya.Çok canlı ve hoş olmuş.

rainforest dedi ki...

Fuşya :))

Adsız dedi ki...

valla nedeni ne bilmiyorum ama illede turuncu diyorum (olmayan enercime azcık da olsa enerji veriyor :) ) yok kesinlikle değişmesi gerekiyor diyorsan fuşya ozaman.Rengin ne olusa olsun takipdesin :))
Adile

annelikokulum dedi ki...

Turuncu dışa dönük, heyecan ve mutluluk verici, dinamik, dikkat çekici, çarpıcı ve iç açıcı bir renktir. Sıcak renklerin genel karakteri olan kişiye canlılık ve neşe vermesi, kırmızıdan sonraki en sıcak renk olan turuncu için de geçerlidir. Turuncu aynı zamanda gösterişin ve şatafatın rengidir, fakat kırmızı kadar rahatsız edici olmadığından daha rahat kullanılabilir.Turuncu rengi seven insanlar genellikle dışa dönük, hareketli, neşeli ve sosyal ilişkileri kuvvetlidir. Bununla birlikte, bazen de gösterişe yatkınlık, sürekli haklı olma ve üstün gelme isteği görülebilir.

arda'nın annesi dedi ki...

Fuşya ve gri arasında kararsızım ama sanki fuşya ağır basıyor gibi.

annelikokulum dedi ki...

İnternette yukardaki gibi yazıyor.Bence turuncu renk senin mizacın ile de örtüşüyor.Turuncu kalmalı.Yok olmaz diyorsan fuşya derim zorunlu olarak.:)))

yeliz dedi ki...

vallaha süpersiniz!! elleriniz zevkiniz dert görmesin. Fuşya olacak gibi, sayınca sürpriz çıkmazsa tabii.
konu şu ki arkadaşım işyerinden burayı okuyan tek kişi ve banner bizim şirketin birebir renkleri olmuş 10 senedir nasıl benimsediysem:) gayri ihtiyari böyle seçmiş bulunmuşum. Arkadaşım beni uyardı. tamam dedim bu kadar kurumsallığa gerek yok:) öyle yani çok vahim bir durum değil. yalnız anladım ki şirket renk seçiminde pek zevkliymiş, turuncu gri cuk... ama fuşya da güzel oldu be.

Pratik Anne dedi ki...

Mor

Cebimdeki renkler dedi ki...

Geç kaldım ama fusya bence de.