6 Kasım 2013 Çarşamba

velev ki hoş karşılıyorum, n'apacaksın?

Gündeme cinsel içerikli bir konu konuşlandığında derhal gündemin diğer maddelerine bakarım.
Geçmiş birkaç günü tararım, ne olmuş? Satır aralarına, gazeteleri tek sütunluk haberlerine sıkıştırılmış katliam, bir terör saldırısı, en hafifinden bir zam mevzu bahis değilse, ahanda mıçtık! 


Biz kızlı erkekli gündemle meşgul oladuralım arkamızdan bir yasa hazırlanmaktadır. Ya sağlıkla ilgilidir bu yasa ya da cebimizdeki paraya göz dikilmiştir. 

Kadın konu başlığı gündeme oturdu mu korkarım ben.

Sonra bu çorbacı dediydi dersin, bunlar kızlı erkekli denetimdi, aktı boktu derken 12 milyon işçinin kıdem tazminatlarına göz dikiyorlar. Kanımca gündemin asıl bombası bu, ama dediğim gibi hiçbirimizin haberi yok daha, biz bacak arası ile meşgul iken onlar arkamızdan dolanacaklar...

her zamanki gibi...

Ha unutmadan, çocuğumu kime emanet edeceğimi de çok affedersin muhterem kocam ile ben karar veririz, bunu da senden öğrenecek değiliz! Hele de tecavüzcüleri bizzat sokağa salan bir devlete emanet etmek? Allah düşürmesin, amin!  

11 yorum:

Adsız dedi ki...

çok endişeliyim gelecekle ilgili Adile

iştemutluluk dedi ki...

birşeyleri değiştiremiyor olmak beni çok geriyor.son 10 yıla baktığımızda olacakları az çok tahmin ediyor,yavaş ve derinden ilerlediklerini görüyorduk.Ama son günlerde hız konusunda da bir kaygıları kalmadı.kafalarına estiğini kafalrına estiği zaman paldır küldür yapıyorlar.resmen kalbim sıkışıyor.

buya dedi ki...

ağzına , yüreğine,kalemine sağlık

Özlemden dedi ki...

Benim de aklımdan geçmedi değil, bu işin altından ne çıkacak diye...

Nil dedi ki...

Akılları sadece sinsiliğe, hinliğe çalışıyor.

yeliz dedi ki...

Ben de:(

yeliz dedi ki...

Evet nedense bu aralar hayata müdahalede rekor kıracaklar

yeliz dedi ki...

:)

yeliz dedi ki...

Kıdem tazminatı:(

yeliz dedi ki...

Kesinlikle

Evren dedi ki...

Aynen ben de senin gibi düşünüyorum, sonuna kadar katılıyorum. Amin!