26 Temmuz 2013 Cuma

Kim lan bu herif?

…ve hemen her cümlenin sonunda “Kim lan bu herif” deyip duruyordum. Kitabın daha ilk sayfasından hastası olmuştum!
... kelimelerin kifayetsiz kaldığı duygular içinde okumaktaydım.
Açık konuşayım, kitap, herhangi bir sipariş içinde satın alınmış, belki de aylardır okunmayı bekleyenlerden biriydi ve yazarı hakkında zerrece fikrim yoktu. Muhtemelen fikrine güvendiğim birinin önerisiydi, sorgulamadan almıştım, hepsi bu.
Kitabı elimden bıraktım ve Murat Menteş’i gugılladım. NEAYYYY Yeni Şafak yazarı mı?
Önyargımı seveyim!
O akşam epeyce Murat Menteş mesaisi yaptım, kendisini, yazılarını ziyadesiyle tanıma şerefine nail oldum. Sevdim çok sevdim. İçimde bir yerlerde “ne işin var yavrum senin orada” sesleri cılız bir çığlıkla yankılansa da ses etmedim. Ben onu romancılığıyla sevdim, kabul ettim.
...derken bu sabah...

Var ya abicim korkulur benden, artık rüyaya mı yattım, yoksa pek içten mi istedim, ne yaptım bilmiyorum, sanki okuyucuları arasına dahil olmamı bekliyormuş gibi, adam köşe yazarlığını bıraktı yav puhahahah.
İşin geyiği bir yana...
Yeni bir yazar ile tanışmak, kafa dengi bir arkadaş edinmek kadar güzel...

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

Yelizcim bak
https://eksisozluk.com/afili-filintalar--2263047

buradan yakin geliyor bize :)
bitirdin mi kitabi?

yeliz dedi ki...

Alper canıgüz tabiiii yaaa:)
Yok bitirmedim akşam özdere yolunda ve hafta sonunda biter kanımca:) süper yav

Gulcin dedi ki...

iste genel olarak bu edebiyat gurubunu begeniyoruz biz benim anladigim :)

lale dedi ki...

Bu Afilli Filintaların hepsini izle Yelizcim... Ama aşk olsun sana yav,ben ne çok söz ettim Murat Menteş'den...Korkma Ben Varım mesela tam bir sürpriz yumurta. Bayılırsın sen ona.

yeliz dedi ki...

tamam işte lale ablacım demek senden duydum:) senin önerdiğin kitapları yazarları gözü kapalı alırım:) senin gibi birkaç kaynağım daha var, hatta direkt bloglarınızı arkadaşlarıma not ettiriyorum. Korkma ben varım ı da not ettim, tşkler:)