1 Haziran 2013 Cumartesi

Sen git ben evde kalırım

Arca ile başbaşa evde kalıp ağlamaya başlayınca öyle dedi bana; "sen git ben evde kalırım".

öğlen Nokta'daki eyleme katıldığımızda ve nedenini sorduğunda anlatmıştım çünkü. Ağaçları söküyorlar demiştim. "Ağaçları kesenlere mi kızıyor polis?" dedi. "yok" dedim, "ağaçları koruyanlara kızıyor" NASIL YANİİİİ? Öyle işte...

Bütün arkadaşlarım Gündoğduda Alsancakta şu an, bana ta alt caddeden korna sesleri geliyor.

Arcaya şu an inanılmaz kızgınım! Ben twitterla meşgulken koltuğu boyadığı için! Ama tabii aslında gidemediğim için kılım bunu hepimiz biliyoruz. Kös kös odasına gönderdim, gözüme gözükmesin şu an kimse.

Bitirirken, bendeki birkaç fotoğrafı paylaşayım bir , Gündoğdu an itibariyle yıkılıyormuş!






3 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Facebook, twitter ve instagram da çok sık kesiliyor bir kaç saattir...

şirin dedi ki...

Mütamadiyen agliyorum umut aglatirmis insani bunu da ogrendim

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Can'ı ya komşuya ya da GeziParkı ndan dinlenmek için dönen dayısına bırakıp çıkıyoruz..
Tek derdi "limonunuzu aldınız di mi anne?"
Hayatımız çok tuhaf bu aralar ...