7 Kasım 2012 Çarşamba

Dumur diyalog #78

A: Bana üstünden yıldız çıkarmayan (sun roof’tan bahsediyor) siyah BMW babama üstünden yıldız çıkarmayan siyah BMW alıcaz.


(bu arada yolda yürürken park halindeki bütün BMW’lerin üstünden yıldız çıkıyor mu diye küçük beyi kucağımıza alıp gösteriyoruz, hani bizim cevabımıza itimadı da yok, illa kendi görecek)

Y: Bana?

A: Sana üstünden yıldız çıkarmayan beyaz AUDI.

Bu genel araba satın alma diyaloğu...

Geçenlerde yolda giderken yanımızdan bir BMW geçti,

Arca hemen atladı tabii “Annem o BMW üstünden yıldız çıkarıyor mu?”

Y: Evet annecim. Bak bana da bu beyaz BMW’den alabiliriz, değil mi?

A: HAYIR!

Y: Niyeymiş o?

A: Kadınlar BMW kullanamaz.

Y: Yanından geçtiğimiz BMW’yi bir kadın kullanıyor ama?

A: SAKAR Kadınlar BMW kullanamaz! o kadın sakar değilmiş.

……………

Taze fasulyesinin arkasından illa ki makarna ister, tipini de kendi seçmek ister. O gün nasıl olduysa…

Y: Arca hangi makarnadan istiyorsun, ne pişireyim sana?

A: Kafana göre yapar mısın annem?

……………..

Terlediğinde gece pijamasını değiştirmiştim; sabah,

A: Nereden aldın bu pijamayı?

Y: Buradaki çekmeceden aldım, terlemiştin, değiştirdim.

A: Kendi başına mı karar verdin!

4 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) niye çocuğa danışmıyorsun yeliz hangi bicamayı giydireceğini he çok ayıp çok.. hem sakar hem saygısız anne seni..

flzpink dedi ki...

"Kendi başına mı karar verdin ?" kısmına bayıldım :)

laleninbahcesi dedi ki...

o bir birey... kendi kararlarını kendi alır ve uygular:)) gerekirse de uygulatır.

Adsız dedi ki...

kendi başına mı karar verdin!!! bireh bireh bireh :)) yeliz kork sen bu ya mercan