16 Ekim 2012 Salı

Dumur diyalog #74

A: Bazen uzun kollu giydiğimde kollarım ıslanıyor okulda
Y: Öğretmenine üzerini değiştirmesini söylüyor musun?
A: Hayır! "üzerimi değiştirir misin lütfen" diyorum.
....................

Sayılara takık bu ara, birlikte yirmiden sonrasını sayıyoruz...
A: Yirmi yedi, yirmi sekiz, yirmi dokuz....
Y: Yirmi dokuzdan sonra ne gelir Arca?
A: YİRMİ OTUZZZZ
......................

Organize işler hafta sonundan;
Y: Ben pazara gideceğim, sen de babanla markete git, anlaştık mı?
A: Babam senin izin vermediğin şeyleri aldırtabilir bana, biliyor musun?
Y: Neymiş o benim izin vermediklerim?
A: Cips... Jelibon... ben istemem ama babam aldırtabilir.


5 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) son paragraf harika.. resmen yolunu yapıyor.. akıllım benim..

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ben istemem ama babam aldırtabilir.
duyan da ilker zorla arca'yı markete okuyor sanır.

Nil dedi ki...

Arca sen bombasın. hep bu babaların yüzünden.

yeliz dedi ki...

evet ve ilkerde de alma potansiyeli var:)

annembenvekizim dedi ki...

benim ufaklık saymayı öğrenirken elli-on derdi, yalnız değilmiş