12 Ekim 2012 Cuma

Dumur diyalog #73

İ: Arca cücesi gel bakkala gidelim.
A: Cüce değilim ben!
İ: Ya nesin?
A: Fındık faresiyim!
.......

Hasta görünen Arca'ya annesi; "Arca kendini nasıl hissediyorsun?"
A: Anladığım kadarıyla yerden kalkamıyorum
.......

Çok sinirlendirdi, ama öyle böyle değil, hani zamane anası olmasan kafa göz dalarsın.
Bir refleks başladım yine saymaya;
"ARCA! ÇABUK O ELİNDEKİNİ BIRAK BAK SAYIYORUM BİİİRRR... İKİİİİ..."
Arca: "Annem öyle değil bak Sıfır var sıfırı unutuyorsun, SIFIIIIRRR... BİİİRRRR..."

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

yerim ben o findik faresini ya!

Nil dedi ki...

hitabet sanatı denen bişey var heralde.Cüceymiş.

Adsız dedi ki...

Yeliz bence ikinci bir çocuk yapmalısın.Bu bilgi birikimi ve deneyimle yetiştireceğin ikinci bir çocukla gerçekleştireceğiniz dumur diyaloglar , eminim ki best seller , hatta trend seller falan olacaktır:)
Özge

Seyhan dedi ki...

en sevimli fındık faresi

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) eşşek desem kızarmısın..