2 Temmuz 2012 Pazartesi

Makarna sen nasıl mucizevi bir şeysin!!

Şırıngayla boğazından aşağı milupa mamaları gönderdiğimizin ertesi günü Arca "ekmek yemek istiyorum" diye böğürdü. İlker hemen fırından kaptı ekmeği getirdi. Baktık, sağ tarafına koyup koyup lokmaları yiyor. Günlerdir ilk defa ağlamadan yediği birkaç lokma...
İlker'in aklına geldi, acaba makarna da yemeyi denemek ister miydi? İstemez miydi hiç, hemen tereyağlı makarna kondu önüne, minik minik lokmalarla bir tabak makarnayı bitirdiğinde bu defa sevinç gözyaşları düktü anası. Var ya makarnayı icat edenin ruhuna fatihalar okudum.
İşte o vakitten beridir, yiyor. Temkinli yiyor ama yiyor...


Çekirdek aile hafta sonusuydu. Yazlıklara yeltenmedik. Ne de olsa bulaşıcıydı, aman diyim!

Pazara da gittik, AVM'ye de... Şehrin yazlıkçılardan kalan kısmının tadını çıkardık.
Yeni karışık CD hazırladık, dans ettik. Bol bol uyuduk, bol bol yedik.

Güzeldi, bitti.



7 yorum:

alev ertürk dedi ki...

yelizcim çok büyük geçmiş olsun geçtiğine çok ama çok sevindim zira kuzumun o boynu bükük fotolarına bakmaya dayanamıyordum,bir anne için en zor şey bebeği için çaresiz kalmak ...gitsin ve bidaha gelmesin bu pis hastalık inşallah...
arcamın yüzü yeniden gülsün inşallah.öpüyoruz sizi...

Cebimdeki renkler dedi ki...

Çok sevindim iyileşmesine Arca' nın.

elif dedi ki...

Bizimki de önceki hafta geçirdi, çok can sıkıcı gerçekten de, geçmiş olsun..

nil dedi ki...

kıyamam ona ben, canım ya, tekrar tekrar geçmiş olsun. Arca'm de yeter gayri,bitsin bu hastalıklar...Ne varsa abudik gubudik ilk kez duyduğumuz maşallah Berk ve sen bayrağı taşıdınız yeter artık...

gonca keskin dedi ki...

çok geçmiş olsun ,
aynı virüs sebebiyle kızım çok çekti, yaralar hala geçmedi ve dişleri çıktığı için daha ağır geçiriyormuş.
çocuklar hasta olmasın :(

Bizden dedi ki...

çok geçmiş olsun,inşallah atlatır bir an önce...bir şeyler yiyebilmiş ya buna da şükür çok daha iyi olsun inşallah...

ruhdagi dedi ki...

Geçmiş olsun. Şimdi okudum çok üzüldüm. Çok kötüdür ağız yarası büyük insan bile tahammül edemiyor. İnsan çocuğu hasta olunca resmen derbeder oluyor.