5 Haziran 2012 Salı

Şimdi Haberler!

Arca mısır sezonunu açtı!
Yazlıklarının terasında sezonun ilk süt mısırını dişlerken objektiflerimize yakalanan Arca "kimseye vermiycem, hepsini kendim yiycem!" şeklinde beyanat verdi.


Bir haber de moda dünyasından!
Bu yılın modası çorap çiftlerini karıştırarak giymek! Sakın doğru çifti eşleştirerek giyip sokağa çıkmayın rüküş derler, demedi demeyin.

Arca'nın tenhada sıkıştırsa çok fena tepeleyeceği bahtsız bebek Deniz'e uykusunda bile rahat yok. Arca'nın ani haykırışları ile bilinçli uyandırılan Deniz'in haline acıyor, Allah yardımcısı olsun diyoruz.

Kuzen Duru'ların iki numerosu "küçük Duru" Arca'yı ziyarete geldi. Defalarca scooter yarışı yapmaya zorlanan, sürekli oynayalım talepleriyle boğulan Duru, kaçarcasına yazlığı terk ederken yakın çevresi Arca'nın "Duru neden hemen gitti, daha faaliyet yapacaktık" sorularına maruz kaldı.

VE BÜYÜK HABER!!
Tea & Pot, Alsancak'tan sonra ikinci dükkanını Alaçatı'da açıyor. Nefis çaylarını müdavimleriyle buluşturmaya Alaçatı'da da devam edecek. Bu yaz çok keyifli geçecek!

9 yorum:

gülcan dedi ki...

Arca çok şeker olmuuş maşallah kilo mu almış nee o mısırı kimseye vermemekte haklı çocuk ben olsam bende vermezdim :)

Canan dedi ki...

Bir İzmir ziyaretimde tesadüfen sizi görürsem biryerlerde Arca'yı sarılıp öpebilirim ve annesi "kim bu deli kadın" diyebilir, desin :)

Leylak Dalı dedi ki...

Arca'nın o mısır bulaşığı tombul yanağını öpmek (hatta çaktırmadan ısırmak:) istiyorum. Yalnız Deniz Bebek az daha Arca'ya fena bir işaret yapacakmış, son anda kurtarmışsınız:))

kuzunun annesi dedi ki...

Ohh sizde yazı Çeşme de geçireceğinize göre , bol bol tea&pot yaparsınız artıkın

Sessizce dedi ki...

Yakışıklılık on numero :)

minikkus dedi ki...

ahaha süt mısır yiyişini yrim lan ben o süt bebesinin!:)
bide o deniz bebeğin köfteleri nekadar da lezzetli görüküyo yaa, yeniliyomu acebası? o.O

laleninbahcesi dedi ki...

bir ısırık sadece ısırık:)

Adsız dedi ki...

arca kıskanmasın ama ben deniz bebeğin dudaklarına helede o vişne çürüğü renge bayıldım:) mercan

yeliz dedi ki...

aldı gülcan, 17 kilo civarında bu aralar. mutluyuz gururluyuz:)

@canan;
katiyen şaşırmam ama arca çok döt bir tiptir, ters tepki verebilir:)

@leyllak dalı, yakalayamadım o fena işareti süper komik olacaktı:)

@tea pot müdavimi ve belki personeli bile oluruz hayat hocam bekleriz:)

@sessizce... :)))

@minikkuşum yeniyor ama mümkünse arca etrafta yokken, yoksa o da yemeye kalkıyor

@lale ablacım eti senin kemiği benim:)

@mercan çok pis kıskanıyor çok:)) ama deniz müthiş tatlı bir bebek