13 Haziran 2012 Çarşamba

Manyak lan bizim oğlan!


Bu aralar İlker’le birbirimize bakıp gözlerimizle ve hatta bazen alenen bunu söylüyoruz “manyak lan bizim oğlan!”
(Bir nevi "biz yaptık bunu ama bu olmadı" mesajı)

“Aaa yok canım..” filan demeden önce ne haltlar yediğini öğrenmekte fayda var. “harbi manyakmış” diye içinden geçirmezsen şerefsizim!

Durum komedisi 1:

“Böyle giydirme!”


“Tamam babacım bileğe indiririz”


“Neden öyle giydirdin?”


“Nasıl?”


“Neden böyle çektin çorabı neden?”


“Tamam babacım istediğin gibi bileğe indirdim şimdi yanlışlık olmuş, öyle istediğini anlamadım”


“Ama öyle neden çektin?”



Evet, insanın içi şişer. Zira Arca hatanın düzeltilmesiyle yetinmemekte, hatayı doğuran sebepleri irdelemekte, babasının bu vahim hatayı yapmasının altında yatan yaraları deşmek istemektedir.

Bir nevi babaya içsel yolculuk yaptırmak arzusu ve hatta bu dışavurumsal yolculukta yol arkadaşı olma çabası…

(Benim bu arada İlker’e “Yavrucuğum, annem ben küçükken çorabımı hep böyle çekerdi, çocukluktan alışmışım” de, kurtul! şeklinde akıl veresim gelir, sonra eğlencemi bölmeyeyim diye susarım:P)

Bu durumda Arca ya kendisini engin bilgi ve tecrübeleriyle her haltı sorgulayan bir psikiyatr zannetmektedir ya da harbi manyaktır!

Durum komedisi 2:

İlker bir kağıt almak için arabaya iner sonra çıkar tekrar eve.

Arca sorguya başlar:

“Nerdeydin?”


“Arabaya indim, geldim”


“Neden?”


“Bir şey aldım.”


“Ne aldın?”


“Bir kağıt almam gerekiyordu”


Kağıdı göstererek “bu mu o kağıt?”


“Evet”


“Neden aldın bu kağıdı?”


“Lazımdı”


“Neden lazımdı?”


.


.


.

Bitmiyor sadece daha ne sordu, İlker ne cevap verdi, ben ipin ucunu kaçırmışım.

Bu durumda Arca ya kendisini özel yetkili Ergenekon savcısı zannetmektedir ya da harbi manyaktır!

Durum komedisi 3:

İlker ve Yeliz gece Arca uyuduktan sonra Magnum yemişler, paketlerini ve çubuklarını da salonda bırakmışlardır. (Hata! Büyük hata!) Arca kargalardan önce kahvaltıya uyanır ve suç aletlerini salonda bulur.

Önce İlker’i sorgular.

Ne yemişlerdir, neden paketlerini burada bırakmışlardır, neden dondurma yemektedirler, yalaya yalaya mı yemişlerdir yoksa ısıra ısıra mı, ne zaman yemişlerdir, Arca neden yiyememektedir, dondurma çikolatalı mıdır, nedir…

Yetmez, Yeliz’i duştan çıkar çıkmaz yakalar, çeker karşısına başlar sorguya …

Ne yemişlerdir, neden paketlerini burada bırakmışlardır, neden dondurma yemektedirler, yalaya yalaya mı yemişlerdir yoksa ısıra ısıra mı, ne zaman yemişlerdir, Arca neden yiyememektedir, dondurma çikolatalı mıdır, nedir…

Şimdi bu durumda Arca ya bizi silahlı terör örgütüne mensup zanlılar olarak görmektedir de çapraz sorguya almıştır ya da harbi manyaktır!





9 yorum:

Gulcin dedi ki...

herseyin bir swbwbi var Yeliz unutma :) Arca sebeplerin pesinde yilmadan kosmaktadir :) Ama komiksin Arca komik :)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Bu durumda verilecek en garantili ve kestirme cevap "ebeiinki"dir. Ebeinki kim diye sorarsa artık orasını kendinizce açıklarsanız:))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) çok eğlendim okurken.. düz adam değil işte çocuğum.. herşeyi olduğu gibi kabullenmiyor.. süper bence..bende öyleyimdir ayıptı söylemesi :))

ruhdagı dedi ki...

Ege'de konuşsun artık ya! Bende Manyak lan bu! demek istiyoruuuuumm.

( Zira potansiyel mevcut kendisinde )

Arca, öperim seni çocuk. TAM GAZ DEVAM ET.

Adsız dedi ki...

çocuğun derinliğine bak sen ama gerçekten çapraz sorgu yapmış mantık süper kurgu süper:)) mercan

ZEYNEP dedi ki...

Ahahahaaaaa!!! Salonda suc aleti birakmamayi ogrendik biz boyle kastira kastira:))

nil dedi ki...

:))))) gayet akıllı cocuk da sizi incelemeli harbi kafa karistirici açıklamalar yapmaktasınız suc islemekte delil birakmaktasiniz eee yalaya yalaya mı ısıra ısıra mı yediniz cikolatalimiydi neydi ?

yeliz dedi ki...

@gülçin,
kendisi umumiyetle komik bir profil çiziyor:)
@reyhan,
bazen cidden diyorum ebeninnnnn
@sevgi,
gülüyorum gıcık oluyorum ama umarım hayatı boyunca böyle olur.
@ruhdağım diyecek, konuşacak ve hatta sus len d,yeceksin

@mercanım sorma yazıyor yönetiyor oynuyor şerefsiz

@zeynep zaten bizim salaklığımız topla di mi görmesin?

@nil
ya sorma zeka küpü bizim oğlan:) ısırdık bebeğim, magnum bademli çok fena yedik:)

ÇokBilmiş dedi ki...

Offf, benim eşim böyle inanır mısın? :))