28 Haziran 2012 Perşembe

Hack’lediler evladımı!

Şerefsiz virüsler! Hack’lediler ve hatta hakladılar evladımı! Pek tabii ateşle başladı. Kesmedi, dilinde kocaman yaralar çıktı. Yetmedi bütün damağı yaralarla kaplandı. Boğazındaki enfeksiyonu saymıyorum bile. Bir anda ellerinin içi dışı ayaklarını altı kırmızı kırmızı kabardı.

Doktor virüs dedi. Saldırgan bir virüs! Salgın bir virüs!

El ayak ağız hastalığı deniyormuş. Özge’nin Aylin de olmuş geçtiğimiz günlerde. Yaz ve sonbaharda görülürmüş. Özge’nin anlattıklarının aynısını yaşıyoruz. Garip… İnsan hastalıkta da yalnız olmadığını bilince biraz teselli mi buluyor ne?

Antibiyotik verilmedi şimdilik, ateş devam ederse ikincil enfeksiyonların oluştuğu düşünülüp verilebilirmiş. Bu hastalığın bir tedavisi yokmuş zaten. Birkaç günde geçiyormuş.

Özge’yle konuştuktan sonra internetten araştırdım, tanıdık simaların yazılarına denk geldim. Ayça’nın Erin mesela, Ayça burada detaylı anlatmış.

Coxsackie hastalığı diye gugıllayınca da pek çok bilgiye ulaşıyorsun.
Ben ?

Köpekler yemez halimi şeklinde yaşamaktayım bu aralar. Yetişmesi gereken işler, beri yanda ateş ve virüs, perişan bir bebe, “yetti gari” deyip yurdu terk etmeme az kaldı. Bir de birileri “bir duş yap kadın” diye uyarmadan artık yıkanmalıyım. Diri fücudumdan (:P) fena kokular yükselmeye başladı.

15 yorum:

Ayla dedi ki...

Geçmiş olsun geçen haftada oğlum kaptı bu virüsten ateş iki gün içinde geçiyorda en kötü boğaz ağrısı,su bile içememişti bu sebepten:(

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.
Acil şifalar diliyorum Allah'tan..

Cigdem dedi ki...

cok gecmis olsun, acil sifalar. biz de gecirdik onu, kreste allahin emriymis zaten, basladi mi herkesi sirayla yokluyor. Bagisiklik 6-7 ay sürüyor, sonra yine gecirme ihtimali var demisti doktor, böyle viruslere cok kil oluyorum, sirani savamiyorsun bir türlü.

OzGe dedi ki...

:)) pek fena süründürür ama geçecek. iki güne toparlar.

öpering..

duş al kadın!

concon

Burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun..benim arkadaşımın çocuklarında çıkmıştı hatta virüsün adı enteresan gelince meksika dürümüne falan benzetmiştik;)) ama uzun sürmüyor sanırım meraklanma..

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Off geçmiş olsun ya, bu böyle ekrandan bulaşmıyordur inşallah, duşa gir deyip çıkıyorum müsaadenle:))

Nil dedi ki...

Okur okumaz aklıma Ayla'nın tontalağı geldi. Geçmiş olsun.

Sinekler üşüşecek kafana.

Saliha dedi ki...

çok gecmis olsun,Allah acil şifalar versin...

alisnur dedi ki...

gecmis olsun, bu hafta ne kadar da çok duydum bu hastaligi. : ((

ayak izleri-sevgi dedi ki...

oy geçmiş olsun.. kıyamam kuzucuğuma..

Sevginin Ruhu dedi ki...

Geçmiş olsuun acil şifalaar diliyorum. Kendine iyi bak.

laleninbahcesi dedi ki...

ay kıyamam ben Ona... Çok öpüyorum, çok geçmiş olsun diyorum.

Adsız dedi ki...

inş hemen iyileşir arca, kocaman insan olarak biz bile ağız yarasına dayanamıyoruz kıyamam.. yeliz seni niye kendime bu kadar yakın buluyorum biraz daha anlıyorum, bişey olunca ilk kendimizi salıyoruz mercan

kuzunun annesi dedi ki...

Kızım valla bu Arca sayesinde tüm abidik hastalıklar konusunda master tezi verecek duruma geldin neredeyse.

Cabuk atlatsın , rutininize biranönce dönün insallah

Adsız dedi ki...

Bizleri bilgilendirdiğiniz için kilo verme merkezleri adına teşekkür ederim.