22 Haziran 2012 Cuma

Dumur diyalog #57

Makarna pişti, baktım cüce ketçapı koymuş masaya.


Y: Arca artık ketçaplı makarna yemeni istemiyorum, zararlı ve alerji yapıyor

A: aaa bu kadar getirdim masaya koydum makarnaya koyalım bari

….

Akşam klimayla serinletilmiş odadan çiş için tuvalete gittiğimizde,

A: Burası çok sıcak

Y: Klima yok burada o yüzden sıcak annecim

A: Vantilatör koyalım o zaman



A: Bu akşam uyumadan önce dergi okur musun bana annem?

Y: (ııyyyy nefret ediyorum dergi okumaktan, kitap iste canımı ye!) Olmaz, kitap istersen okurum, dergileri baban okuyor, istersen onunla uyu bu gece, hem dergi okur sana (çok pis satarım:P)

A: Babam bu akşam sen bana dergi oku!

İ: (kıyamam sevinçten gözleri parlayaraktan) tamam babacım hepsini okurum ben sana , yeter ki sen benimle uyu bu akşam

A: Dergiler bittikten sonra içimden bir ses annemle uyumak isteyebilir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

içimden bir ses Arcayı ısırmak ve öpmek isteyebilir:)
Özge

ayak izleri-sevgi dedi ki...

emeğe saygı lütfen.. çocuk ta nerelerden getirmiş ketçabı..

Gulcin dedi ki...

ama yazik babaya da, yoksa anneye mi? neyse bilemedim :)

ÇokBilmiş dedi ki...

:))))) Yerim o sesiiiii