2 Mayıs 2012 Çarşamba

sahi bugun benim yasgunumdu:)

fuar oncesi kendin pisir kendin yecide surpriz pasta kesiminin ardindan tarihi otelime giris yaptim. musterilerine olan duyarliliklarina hayranim:)-bkz foto
yarin ilker geliyor bi sefer de onunla kutlama:) eh insan omrunde bi sefer 34 yaziyla otuz dort yasina giriyor:) ilkere sorsan 35. pis!! o haftaya 35 olacak olabilir ben onumuzdeki bes sene daha yirmi dokuzum. babam gencligini bu formule borclu: elliyi gecmeden yasi icin kirki telaffuz etmedi. takvimler 59?gosterirken o 49 yasindayim diyordu. simdi sor 59 der:)

bundan sonra 29 anam yersen:))

11 yorum:

cenebaz dedi ki...

Nice 29'lara Yeliz:)))Doğum günün kutlu olsun

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Yeliz, sevdiklerinle beraber nice sağlıklı yaşlar diliyorum.. mercan

Leylak Dalı dedi ki...

Bence de nice 29'lara:)) Fadime'ye sormuşlar: "Kaç yaşındasın?" Cevap vermiş: "Her sene değişen şeyi akılda tutmaya ne gerek var da!.."

gonca keskin dedi ki...

nice güzel yıllara ..

Fatma dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

29 dünyadaki en güzel yaştır :) Kutlu mutlu olsun...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

yelizcim doğum günün kutlu olsun canım..
ben 25im sen de 29 hadi bakalım..

Sevginin Ruhu dedi ki...

Doğum günün kutluolsun
Hep genç ve sevdiklerinle olman dileğiyle.

Cigdem dedi ki...

nice mutlu ve saglikli yaslara!

Hatice ST dedi ki...

sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve mutlu nica güzel yaşlara :)

Gulcin dedi ki...

nice guzel 29lara Yeliz :) cok guzel olmus 29 yakismis hep yakissin :)