13 Mart 2012 Salı

Dumur diyalog #43

Israrla yemek istediği tuzlu krakerler için;


Y: Çok merak ettiysen kahvaltıdan sonra tadına bakarsın ama beğeneceğini sanmıyorum

A: Neden?

Y: Çünkü büyüklere göre bir kraker, tadı pek güzel değil.

A: Ben de büyüdüm, yiyebilirim!
....

On günlük ev hapsinin bittiği gün dışarı çıkarken;

A: Agora’ya gidelim.

Y: Açık havada yürüyüş yapacağız, bu saatte Agora mikrop yuvası olur, herkes gelir mikroplarını saçar.

A: Benim de mikrobum var, biz de saçalım mikroplarımızı!

....

A: Bir fikrim var. Anne-çocuk sözü verelim. Şimdi sabah izledik, akşam da izleyelim eşit olsun.

Y: Ne eşit olsun?

A: Anne çocuk eşit olsun.

....

Y: dikkat et, düşeceksin

A: Neden?

Y: Ne neden?

A: Neden düşeceğim?

Y: Yer çekimi yüzünden

A: Neden?

Y: Ne neden?

A: Neden yerçekimi yüzünden?

Y: Of Arca Newton öyle demiş de ondan

A: Neden demiş?

Y: Kafasına elma düşmüş ağaçtan o da yerçekimi var demiş.

A: Elma neden düşmüş?

Y: Yer çekimi yüzünden

A: Neden?

SEN SORASIN DİYEEEEEEEEEEE

12 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok güldüm, bir numarasın Arca, sen çok yaşa emi, hangi birini söyleyeyim en çok mikrop saçman ve newton meselesi beni benden aldı, tatlı kuzu, güzel kuzu, maşallah sana:)

kuzunun annesi dedi ki...

hahaha:)

kuzunun annesi dedi ki...

hahaha:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

çok hoşsun canım
:))

Esra dedi ki...

Pabuç kadar dil diye böylesine diyorlar herhalde :)

Gulcin dedi ki...

:) neden yeliz neden :)

Adsız dedi ki...

neden?
kaplumbağa deden..
arcanın cevabımı merak ettim :) mercan

Unknown dedi ki...

hahaaaaaaaaaaaa "nedeen???????????":))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) allahımmmmmmmm

Evren dedi ki...

:))) ana-ogul pek hossunuz cidden, operim :)))

gulden dedi ki...

Bitmek tukenmek bilmeyen neden sorulari bizde nihayet sona erdi.

yeliz dedi ki...

NEDEN nefret ettiğim bir soru cümlesine dönüşüyor NEDEN!!!