6 Şubat 2012 Pazartesi

olmadı...

 Hafta sonu hava güzel olacakmış diye türlü aktivite planı yapmıştım, Arca ateşlendi, olmadı...

Hani ateş de bir garip, 39'a kadar çıktı, ama 24 saat içinde kontrol altına alındı, daha da çıkmadı. Ama hep diken üstünde, hep nöbette... bu hafta sonu bir güzel dinlerim diyordum, olmadı...



"Görünmeyen" cidden çok sardı, ben bu hızla (tuvalet, yemek, uyku öncesi, sonrası, hemen her fırsatta okundu) bu hafta sonu bu kitabı bitirir, ışık hızı ile "Yüzyıllık yalnızlık"a geçerim diyordum, yok, olmadı...

İlker, kuzenlerden bir mekik aleti getirmiş, "aman pek iyi oldu, jelibon göbeğimi biraz şekle sokarım" diye heves ettim, Arca'nın oyuncak yaptı, bana sıra gelmedi, yok olmadı...

"bak böyle merdiveninden çıkıyorsun..."

"böyle kayıyorsun"
"böyle yatıyorsun, ooohhh"

6 yorum:

Berceste dedi ki...

Bu sene bir siz, bir biz... Sirayla :((( Gitsin su hastaliklar artik :(((

laleninbahcesi dedi ki...

Bu sene tüm çocuklar böyle Yeliz. Cancan ve Uras'da sürekli hastalar.

Görünmeyeni okumadım. O kadar çok kitabım var ki okunacak, o yüzden bir süre bir kitaba heveslenmesem çok iyi olacak.

Yüzyıllık Yalnızlık şimdiye kadar okuduğum en tuhaf kitap diyeceksin:)Güleceksin, ağlayacaksın, bu da kim deyip başa döneceksin. Sana tavsiyem önce isimlere takılmaman. Sonra taşlar yerine oturuyor bir bir. Sen hikayeye odaklan öncelikle.

İyi bir hafta olsun

zero dedi ki...

Bak ben bu Arca veledini neden kanka görüyorum biliyor musun Yeliz? Hani benim yazıda da yazdığım "çocuk dediğin yapma deneni yapar" konusunda birebir aynı olmamızın haricinde, ben de o yaşlarda böyle zırt pırt ateşlenirdim. Erkek kardeşim olsa bu kadar benzemez yani:))

yeliz dedi ki...

berceste öyle vallaha, yaz gelsin demeye başladım şimdiden:)

Lale ablacım cancan ve urasa da çok geçmiş olsun. bu hafta önerilerinle başlayacağım kitaba, sevgiler...

Zerencim, Arca'ya günde kaç kere "yapma" dediğimizi bilmiyorum, bir gün saymalı:)

Elif dedi ki...

aynı aletten teyzemizde var ve Ege bugün üzerine çıkıp hemen hemen benzer bir cümle kurdu.Oyuncak etti aleti

Özge dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.. olur hepsi olur inşallahh..