13 Şubat 2012 Pazartesi

Ödül kazanmak ister misiniz?

Bilmecemizi bilene büyük ödül var!

Yarışmaya katılmak çok kolay!

Önce bu blogu izlemeye alıyorsunuz. (bak bunu anlamadım, izlemeden bu yazıyı nasıl okuyacaksın?)

Sonra yapmanız gereken tek şey, bu manyak Arca cücesinin elinde ne tuttuğunu dair tahmininizi yorum olarak bırakmak.

Doğru cevabı bilenler arasında yapılacak çekilişte kazananı...

ÖPÜJEM:P

Ya napacaktım!

Öyle yoğunum ki, sidik torbamın dolduğunu fark ettiğimde tuvalete gider oldum. Dün gece çalışırken uyuyakalıyordum neredeyse. Evet pazar gecesi çalıştım, benim için üzülmek serbest!

Muhterem kocam Erman hocanın açıklamalarını dinliyordu. Diyorum "külliyen yalan!" ama vazgeçiremiyorum kocamı bu futbol karmaşasından.

Yer cücesi ise bir hafta sonra banyo yapabilmenin rehaveti ile uzun zamandır ilk defa bu kadar erken ve sorunsuz uyumuştu.

Ve ben çalıştım, evet manyağım, evet benim için üzülmek serbest!

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye... bakalım kim atacak kim tutturacak, öpücüğü kim kapacak:)


9 yorum:

Gulcin dedi ki...

Odul cok cazip yeliz Arca da opecek mi :)
Tahminde bullunuyorum sort olabilir mi ya da pijama alti? Arca arabada olabilir mi ne yapti arabada mi soyundu bu minik adam yoksa :)

Bilemedeiysem de ne yapalim artik bir dahaki yarismalara :)

laleninbahcesi dedi ki...

heheheh Arca öpse, yüzümü yıkarım, tüm hiyenik işlemleri yaparım, ellerimi arkada tutarım:))

cenebaz dedi ki...

Mayo:)))))Ama ben de Lale gibi kazanırsam öpücüğü Arca'dan isterim:)))

kuzunun annesi dedi ki...

Eşorrttman:)

bir uyuzun gunlugu dedi ki...

sort olabilir mi???
ama İzmir'deyim kazanırsam opucugu isterim:)))

Adsız dedi ki...

kilotlu çorap :)

Adsız dedi ki...

külotlu çorap

Selen dedi ki...

Ay çok heyecanlıyım söylüyorum ŞORT? Doğrumu? Bende Arca'dan öpücük istiyorum ha ona göre...

nil dedi ki...

Üzerinde kırmızı otobüs olan şort.