23 Ocak 2012 Pazartesi

Sosyal cücenin hafta sonusu

Aylardır bir araya gelemeyen dostların kaynaşma gecesinin adresi bizim evdi Cuma akşamı. Arca ile Poyraz pek sevişgen bir akşam geçirdi. Sıfır arıza! Arca uyuduktan sonra Poyraz epey zorlandı uyumaya ve ciddi arıza çıkardı, haklı olarak. Bebek bekleyen Gül ve Orçun için National geographic tadında ve öğreticiliğinde bir belgesel, bir ön gösterim idi.

Arca Poyraz'ı yatağına davet etti ve bütün oyuncakları ile oynamasına izin verdi.

Sinsice yaklaştı ve...

ÖPTÜ!!

Cumartesi sabah anneme kahvaltıya gittik. Yazık ki sabah erken kalkan, anasının çamaşır beklemesinden nasibini alan cüce ağzına bir saat kadar tek lokma koymayınca arızanın babasını çıkardı. Asansörde kapıştık, sakinleşmek için eve çıktık. Kapının önünde kavga ettik, aşağıdaki kuaför Murat yardıma koştu, elim kolum dolu diye. Yok dedim, seyirci gördü mü daha beter azıtıyor, biz kaçıyoruz. Tıktım arabanın içine. Neyse ki annemde Duru vardı da biraz dinlendim. Arıza durumda cidden benim pilim bitiyor.

Asıl cumartesinin bombası Ela idi! Ela'nın üç yaşını doldurması demek, Arca'nın üç yaşını doldurmasına pek az zaman kaldı demek! Telaş demek, heyecan demek... Ne çabuk demek...

Güzel ve tek kızımız Ela ve doğum günü partisi:)

Güzel çocuklarımızın hepsi bir arada (Tuna, Ege, Arca, Ela, Berk)
Güzelliklerin biri Ege, Arca ve Berk'in sıfır arıza ile medenice oynamaları...
Bir başkası ise, Hayat'ın muhteşem misafirperverliği idi.
SİHİRLİ ÜÇ YAŞ!! HOŞGELDİN...

1 yorum:

nil dedi ki...

Şu beşi bir yerde fotoya, bakıp bakıp duygulanıyorum,zaman ne çabuk geçiyor ve ne tatlı oldular.Yerim hepsini, oğullarım ve kızım:)