29 Ocak 2012 Pazar

"iki" dolap kitap

"Bir dolap kitap" blogunu bilmeyen var mı?

Çocuk kitabı denince akla... 
Tamam şimdi buldum ! 
Hemen onun adı gelir :)


Bir dolap kitap çok güzel bir armağan vermeyi planlamış. Detaylar için buraya bir tık alalım.

Armağan bizim olur mu bilemem ama kitaplıkları düzenlemek için iyi bir bahane oldu. Tabii Arca fosur fosur uyurken...

Alttaki fotoğrafı Arca'nın yatağında ayakta durarak çekebildim, çocuğun ayağını ezdim çekerken. (aynı gece uykuya dalmadan hemen önce göz altına dirsek atmışlığım da var kısaca "sakarana mode on!") Bu sebepten o gecenin anısına facebook'ta alttaki fotoğraf ekli. Ama yandakine de kıyamadım, buraya ekledim.


Unutmadan yolunuz facebook'a düşerse şuradan bir "beğen"iverirseniz pek sevinirim.


Madem kitaplıktan bahsediyoruz, vakti olanlar için hikayesi gelsin kitaplıkların...

Bu soldaki kitaplığın ilk halini hatırlıyorum da... sadece bebek bakım ve hamilelik kitapları varmış, bir de oyuncaklarla boş çerçeveler.. hey gidi..

Sağdaki ise, Arca'nın kitap delisi olma yolundaki ilk adımlarına denk düşer. Kitapları ölçüp biçip çizip de marangoza yaptırmıştık.

Bahara doğru Arca'nın odası değişecek, kuvvetle muhtemel bir kitaplık daha eklenecek. Arca'nın kitaplarını vermeye kıyamıyorum, belki okumayı öğrendiğinde kendisi de okur gibi bir hayalim var, bilemedim. Zira Arca  ile karşılaştırıldığında benim arka odaya şutlanmış, pek mütevazi bir kitaplığım var. Benimkiler ne de olsa mütemadiyen serbest dolaşımda:)


4 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Biyendik, sizi biyenmiyeceğiz de kimi biyeneceğiz, üstelik çocuğun ayağını da ezmişsin bari işe yarasın:))

laleninbahcesi dedi ki...

Beğenmezmiyim hem beğendim hem de paylaşıp taraftar toplama işine girdim:))

yeliz dedi ki...

çok teşekkürler:)

yemek tarifi dedi ki...

çok güzel teşekkür ederim