6 Ocak 2012 Cuma

Hipokrat kim yav?

Geçen akşam işten geldim soyunuyorum, İlker ile Arca da bizim yatakta boğuşuyor. İlker, bir anda "gel babacım senin boğazına bakalım, ne zamandır bakmadık" dedi. Ben noldu, ateş mi var, boğazı mı ağrıyor derken daha, İlker muayeneyi çoktan bitirmişti. Boğazlarda beyazlık vardı.



Yok artık şom musun kardeşim? İçine mi doğdun? Nedir durum? Artık İlker'e direkt vahiy geliyor, hop enfeksiyon tespit!

Ateş yok, ağrı yok, halsizlik yok ama beyazlık var. Biz Arca ile kuaföre indiğimizde İlker doktoru aramış, sabahtan boğaz kültürü istemiş. Bizim doktor ciddi iş teklif etti İlkere. Kendi doktordan önce çocuklara ön muayene yapabilir seviyede. Doktor çırağı olabilir mi? Öyle bir meslek var mı sahi?

Neyse ben onu bunu bilmem benim muhterem kocam artık Arca ve üst solunum yolları enfeksiyonu karşısında aşmış bir adamdır, belirtisi ortaya çıkmadan tespiti yapar!

Bizim eve Hipokrat gelse, "İlker" yemini eder çıkar şerefsizim!

Unutmadan, tam İstanbul öncesi tırstım ama bir şey çıkmadı şimdilik. 

3 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

bizim burada physician's assistant diye bir meslek var ama nasil olunuyor bilemiyorum... gecmis olsun.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

eee erken teşhis önemli.. :)) çok şanslısın..

Evren dedi ki...

:) "İlker" yemini :) Geçmiş olsun çok!