28 Aralık 2011 Çarşamba

Hafta sonu Vol.3 : DIY'ın Dibine vurdum şerefsizim!


Hafta sonu ayazdan burnumuzu dışarı çıkarmadık. Arca pencereden güneşi gösterip "bugün hava çok güzel" şeklinde kıtır attı ama yemedim:P Yağmur, kar eyvallah... 10 C'ye kadar dış hava koşulları eyvallah ama ayaz soğuk bııırırırı...

Arca ile tek başımıza olduğumuzda her şey çok güzel. Üçüncü şahıslar olmasın mümkünse, hatta İlker bile... Tüm cumartesi günü tek arıza çıkarmadı. Tamamen onun istekleri doğrultusunda hareket ettik.

Misal erkenden öğlen uykusu uyumak istedi, hay hay... Erkenden pilav istedi, hemen! Yanına et, derhal! Ayran pek tabii!

Kurabiyelerden bahsetmiştim.

Şirinlere ev yapalım mı dedim, atladı fikrin üzerine!

Yaratıcılıktan değil be ya... Ela'lara gittiğimiz o gün çok şaşırtıcı bir şey oldu ve Arca, Ela'nın oyuncak evi ile epeyce uzun vakit geçirdi. Oyunlar kurdu, konuştu, vs...Eve döndüğümüzde ilk iş İlker'e anlattım.

Nitekim Şirinler'in şarkısını söyleye söyleye beklentimden çok daha uzun zaman bu dandirik evin önünde oyunlar oynadı.

"Oyuncağın, oyunun kızı erkeği olmaz"ı pek güzel gösterdi bize.

Ela'nın oyuncak evi ile pek mesut zamanlar geçirdi
Postun alt metnini henüz kavrayamayanlara açıklama:
Var ya bu anne D.I.Y.'ın dibine vuruyor dostlar.
Ayakkabı kutusundan oyuncak ev yapıyor var mı ötesi?
Üstelik çevreci bir duyarlılık ile "geri dönüşüm" olayına destek bir öneri sunuyor!
Hey yavrum hey!! GERİ DÖNÜŞÜM D.I.Y.'I BURADA!!  D.I.Y.'A GEL  D.I.Y.'YA!

6 yorum:

Fatma dedi ki...

İşte bu sefer iyice dıy dıy olmuşsun, devamı gelir senden artık, ne kadar zevkle oynuyor değil mi tadından yenmez, kaptırıp gittiğinde kendini oyuna doyuyor besbelli, mutlu oluyorlar:)

nil dedi ki...

Tamam haftasonu evdeymişiniz, yine inandım:)

Elif dedi ki...

Yeliz'cim çok yaratıcı olmuş bu aştın sen kendini artık söyliyim sana :))

gunebakan dedi ki...

ya yeliz eline sağlık çok güzel olmuş da benim bişey dikkatimi çekti, şu şirinler figürlerini nerden aldınız?
ben hsonu benim kızlara aldım toyzzz'dan ama kutuya burnumu yaklaştırır yaklaştırmaz iğrenç bi kimyasal kokusu geldi. markasını bilemeyeceğim şimdi ama gittim açmadan geri verdim. ama benimkiler pek seviyor şirinleri, merak ettim, sen de bir koku farkettin mi?

Evren dedi ki...

Haha, tam ben de bu konuyla ilgili yazı yazıyordum, yani oyuncağın cinsiyeti üzerine :) Geri dönüşüm ve DIY'lara bayılıyorum zaten! Eline sağlık!

yeliz dedi ki...

evet fadiş ya işe yaraması çok mutluluk verici:)

Nil:P
Elifçim yok yav senin otoyol halısı ezdi beni:)

Günebakanım onlar hep Kinder surprise çikolatadan çıktı. dediğin gibi bir koku yok.

Evrencim evet cidden oyuncağın rengin cinsiyeti yok.