29 Aralık 2011 Perşembe

Cansu bize geldi


Aylardır görüşmüyorlardı.
Sırayla hasta oluyorlardı.
Cansu'nun geleceğini öğrendiği o gün takım eşofmanlar giyildi. Bevk'in aldığı parfüm süründü.

Cansu heyecanla beklendi.
Cansu'yu bol bol korkuttu (evet böyle yeni bir huyu var), peşinden koştu, tenhada sıkıştırıp öptü. 

O gece Arca bir ilki gerçekleştirdi ve on ikiye kadar uyumadı, arıza da çıkarmadı. Büyüyor mu ne? Sadece "hadi birbirinize cancan yapın" dediğimizde sarıldılar ve yorgunluktan birlikte yere kapaklandılar.

Çok şekerler çoookkk:)

9 yorum:

Elif dedi ki...

allahım nasıl sarılmışlar yaaa..Bayıldımmmm :)

laleninbahcesi dedi ki...

o sadece nerede nasıl davranacağını biliyo...Arıza çıkarılacak ortam , arıza çıkarılmayacak ortam var...

Evrim dedi ki...

Super, hüper, düper sarılma :))
Tam da ben de bu gün öpmekten, sarılmaktan, dokunmaktan dem vuruyordum :)))

nil dedi ki...

Harbiden süper, hüper ve düper :) Evrim+1 diyorum:)))

alev ertürk dedi ki...

ne kadar tatlılar maşallah,bir ömür sürer inş. arkadaşlıkları :))

GÜLDEN dedi ki...

yelzicim bazen bizim evden bildiriyorsun sanıyorum...bu arada ben Gülden Emrenin ablası yasemi cadısının annesi olan...

Oz dedi ki...

Cocuk buyuyor annesi, arkadasi gelmis, 9 da mi uyusun:) Opuyorum IKINIZI DE!

yeliz dedi ki...

Sağ olun arkadaşlar.

Gülden:)) ne güzel buraya da yorum bırakmışsın, sağ ol. Arca dün yasemin'e "yaa" diyeceğini söylüyordu, hanhi yasemin dedim, cevap halamın evindeki yasemin:))

pınarpare dedi ki...

bu dostluğun tadını bir daha hiçbirşeyde bulamazlar.ne mutlu onlara...ne de tatlılar...