22 Kasım 2011 Salı

Dumur Diyalog #29

Okuldan her gün 50 kuruş göndermemizi, kumbaraya atacaklarını, yılbaşında biriktirdikleri harçlıklarla oyuncak alacaklarını bildirdiler.


Arca'nın çantasını akşamdan hazırladık. Çanta bu soldaki. Bu çantanın solunda timsahın kuyruğundan yapılmış cırtcırtlı bir göz var, parayı oraya koyacağım.
Y: Annecim bak, harçlığını bu göze koyuyorum.
A: Orası gözü değil annem, kuyruğu. Bak burası gözü
Ve timsahın gözünü gösterir.

------------------------------------------------------------------------

Pek yorgun olduğum bir akşam banyodan sonra saçlarımı taraması için fırçayı Arca'ya veriyorum. Pek keyifli bir aktivite, bayılıyor saçlarımı tarasın. Bir ara benim saçlarımdan sıkılıyor, yerde uzanmış babasının "olmayan" saçlarına davranıyor, tabii pek eğlenceli değil o seyrek tarla, sıkılıveriyor...

Y: Noldu annecim babanın saçlarını taramıyor musun?
Arca : Annem babama fazla saç koymamışlar!

8 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Harikaymış :))))
özlem

Deli Anne dedi ki...

hahahha.. kim, niye koymamış babaya saç ha:)

ZEYNEP dedi ki...

ahaha, sen buyuyunce alırsın babaya sac Arcaa? :)) Gecti dimi iyisiniz simdi, ates mates??

ayak izleri-sevgi dedi ki...

allahım ben bu arcayı yemek istiyorum..

a_y_s_e dedi ki...

eyvah unutmuslar babanin saclarini!!

goze benzer bi dialog o zaman abd'de yasayan kuzenim ve 2 yasindaki kizi arasinda geciyor... kar yagiyor disarida "x kizim bak kis geldi, kar (car/araba olarak algilanir tabi) yagiyor", x yukari bakar bakar, "car, hani nerede?" :)

Elif dedi ki...

koptum yine gülmekten..Baba'ya saç koymamışlar haaa.hala gülüyorum :))

Özge dedi ki...

:)))))) ne diyim ben sanaaa...

yeliz dedi ki...

ayşe aynı hesap evet seninki de çok iyiymiş:)