26 Ekim 2011 Çarşamba

Faydalı kuşlu sosyal paylaşım şeysi

Vaktiyle sosyal medyada “blogtan başkası yalan!” “gevezeyim ben 140 karakter ile ne anlatacağım” diye twitter denen icada burun kıvırmıştım. Anlık bunlar, kalıcı değil, panpiş muhabbeti var diye ciddiye almamıştım.
Amma velakin deprem felaketinin bir kahramanı olup çıkıverdi twitter.
140 karaktere sığan çırpınışlara tanık oldum bugün.

Bir yandan çalışıyorum bir yandan telefondan yeni duyumlara bakıyorum. Şimdilik retweet yapıyorum, Nehir sağ olsun “#” nedir, “@” ne için kullanılır, hızlandırılmış bir kurstan geçtim.

Bugün bile, sadece benim farkında olmamı sağladıkları..

Ali Ağaoğlu’na “yapın olsun” baskısı

Van’da doğum hastanesi

Seyyar tuvalet ihtiyacı

Nişantaşı’ndaki kafelerin bugünkü cirolarını bağışlaması

Anne ve bebek vakfının yeni doğan ihtiyaçlarını karşılama çalışmaları
....

Sosyal medyanın alnından öperim!

1 yorum:

Deli Anne dedi ki...

e hoşgeldin o halde :)