8 Ekim 2011 Cumartesi

Alışveriş günü

Yer cücesi meydanı boş bulup arkamdan atıp tutadursun, hafta sonu tam gaz başladı bile.

Malum dün İstanbuldaydım. Küçk bi İstanbul turu attım, gün boyu tam altı adet taksici ile muhatap oldum. Ama şu an bunu anlatmaya hiç enerjim yok.


Akşam eve bir geldim, Arca'nın üzerinde güdük kalmış bir t-shirt. Hani şu uzun kollu penyeler vardır. Arca bütün kışı ve iki baharı bunlarla geçirir. Geçen yılkiler olmuyor. Bir kısmı büyük alınmış allahtan giyebiliyor ama dün akşamki pek fenaydı. Kıyamam bir de yemek yemiş göbek çıkmış, kollar ve omuzlar gerdiriyor, bildiğin şarlo!

Sezon başı kendim için olan mağazalar katiyen çekici gelmiyor, vitrin bile bakmıyorum ilk indirimler gelmeden. Ama Arca abii indirimi beklemiyor, sürekli büyüyor. Sadece bu ay 1 cm uzamış ve yarım kilo almış.

Geçenlerde 3 tanesine 12 TL verdiğim penyelerden bulma umuduyla Kipa'ya gitmek istiyordum aslında. Sonra sabah İlker'in annesi ile sözleştik, Agora'da buluştuk. Arca'ya LCW'den pijama altı bulduk. Tam bu mevsimlik, ikili set 15 TL, iyi di mi? Bir de iğrenç LCW maymunlu penye beğendi Arca, babanesi kıyamadı. Bence cidden kötü, neyse:)

Sonra cüceyi ikna ettim, doğru Kipa'ya. Çok güzel indirim var, Kipa'ya gitme imkanı olanlar, bence değerlendirsin. Mesela termal pijama alt üst takım 24 TL. Benzerlerine göre çok uygun. Gerçi İlkerin tekstil mühendisliği tuttu, termal olmadığını iddia etti telefonda, M&S'inkiler gibi olamazmış. Etiketini koydum kenara bakalım gelince ikna olacak mı? Ben eski usül dokunma yöntemi ile termal olduğuna kanaat getirdim ama İlker mutlaka etiketini okur. Bir de Şimşek Mcqueenli donlar 7 tanesi 12 TL. Ulen Kipa'nın bu duyurudan sonra aldıklarımı parasız vermesi gerekirdi ya, neyse:)

Kipa'nın önünde kocaman bir park var, oradaki oyuncaklara belediye 80.000 TL vermiş diyorlar. Evet cidden büyük masraf ama bence güzel. Arca Kipa'nın önündeki tırtıldan sonra burada da kendini eğlencenin kollarına attı. Arabalı feribotun önünden geçerken Ege ve Berk'e gitmek istedi. Yağmur yağmadığı bir gün için söz verdim, derken daldı gitti.

An itibari ile işte bu domatesli makarnayı mideye indirirken yazıyorum. İlker çok ciddi diyette olduğu için o yokken gizli saklı yiyorum, muhterem kocam bayılır. Zeytinyağında taze domatesli karabiberli makarna.

Arca pek tabii uyumakta, az sonra kahvemi alıp ayaklarımı uzatacağım. Umarım makarnanın kokusuna uyanmaz.

An itibari ile, sadece çamaşır makinasının sesi geliyor, bugün aldıklarımız yıkanıyor.

Not: İlkerden uyarı, kendiniz ve çocuğunuza aldığınız tüm tekstil ürünlerini yıkayın. Üretim aşamasında oluşan lekeleri temizlemek için çok ciddi kimyasallara başvuruluyormuş, yıkamadan giymek, giydirmek vücuda zarar verirmiş.Yani öyle göründükleri gibi temiz değiller, bilginiz olsun :)

11 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

tekstilin mutfağından geçen biri olarak İlker çok ama çok ahaklı diyorum...İsterse en ünlü marka olsun ki, yabancı markalara bile fason çalışan atölyelere girdim çıktım, bir görseniz önce bir kuru temizleme yaptırır öyle giyersiniz.Kumaş toplarının yerlere atılmasıyla başlar olay, kesimahane çalışanları pastalalrın üstünde ayaklarıyla gezerler,dikim aşamasından söz bile etmiyorum ve İlker2in dedii gibi o leke makinalarına konan kimyasalalrı düşünmek bile istemem... Bir de özellikle kotları sakın yıkamadan giymryin giydirmeyin. Benim alerjimi ilk tetikleyen bu taşlanmış, yıkanmış kotlar olmuştur
Umarım şöyle rahat bir İstanbul seyehatinde sana kitaplar arasında bir kahve içeirebilirim.

ElfAna dedi ki...

Gule gule kullansin rca. bileydim ben de termal siparisi verirdim. Simdi kipa ekstra kollatacaksin bana:)

kuzunun annesi dedi ki...

Evet bu sezon bende kipadan , birkac parca e-bayden ve bugün en son Alacatı pazarındaki o bildiğimiz tezgahtan sweat esofman vs. toparlayıp , sezonluk alısverişimizi kapattıgımızı umuyorum dogrusu .

Alacatıdan mickeyli harika bir takım aldım , bilgilerini<e sunarım efem :))Carslı sweatlerde vardı

pınar dedi ki...

madem öyle dün kipadan 8 tlye aldığım uzun kollu sevimli şeyler hemen makineye. 5 tanesi 7 tl olan şirin donlar yıkandı bile tabi. ama lcwden aldığım kotu giydirdim bile:(
bir de izmirdeyken şu midye şekilli makarnalar için aramadığım tansaş kipa kalmamıştı, nerden almıştın acaba:) akşama kurunun yanına pilav yerine makarna yapmaya karar verdim sayende yeliz:)

alev ertürk dedi ki...

posttu okuyup kipa yollarına düşenlerdenim valla yelizcim :))) şu termaller varya hani bahsettiğin 14 tl ye aldım,ilk bakışta bunlar mı acep dedim dalton kardeşlerin çizgili donlarına pek bir benzettim ama baktım üstünde termal yazıyor budur heralde deyip attım sepete şimdi makina da yıkanmaktalar,penyeler dediğin gibi ucuza yoktu maalesef!!lcw de gittim şrefsizim işlemiş kanıma satırlar,2 li donları buldum ama en büyüğü 18 aylıktı almadım...
sahi nedir bu termal olayı kasada kız bile tekstilciyim ama valla bilmiyorum abla dedi,,,
Valla bir arkadaş çok methetti deneyeceğim dedim :)))) sen oluyorsun canım ooo :DDDD

yeliz dedi ki...

Lale ablacım çok değerli bilgiler teşekkürler

Elifçim forumda vardır ya dert etme, sana daha yakın. Nilin aradığını biliyordum hatta alacaktım kalmadığı için Berke alamadım. Alpinin ihtiyacı olduğunu bilmiyordum:(

yeliz dedi ki...

hayat kanıma girme kapar kızları gelirim sizin oraya bir pazar yaparız:)))

yeliz dedi ki...

hahah Pınar sakın ha kötü olur be kurunun yanına:) Arca kolay kaşıklıyor diye aldık bunlardan. Biz genelde Migrostan alıyoruz. Barillanın, aklında olsun.

yeliz dedi ki...

Alevcim ben de hemen düzeltiyorum evet 14 TL. İlker gelince aldıklarımı serdim, toplam fiyatı söyledim, aaa yok eksik ödemişim diyorum, hatta dedim eksik de ödemişsem o kadar reklamını yaptım helal etsinler. Çünkü etikette 24 TL yazıyordu, emindim:) Neyse fiş arabaya düşmüş, dün bulunca ayrıntıdan baktım evet 14 TL:)) Termalin olayı şu, bildiğim kadarıyla, teri çabucak emip çabucak kuruyor, böylece miniklerin sırtında ter uzun süre kalmıyor. Yıkadıktan sonra da en hızlı kuruyan bunlar, hemen dikkatini çeker. Atletleri yazın pijama niyetine giydirdim. kışın da termal atletin üzerine bu termal pijamaları giydiriyorum. Tchiboda termal taytlar satışa çıkıyor, geçen sene çok soğuklarda çok işimize yaradı, kipadakilere göre epey kalın. aklında olsun.
sevgiler

MELTEM dedi ki...

haha aynı şeyler, almışız,
carslı 7 tane don 11,90
3 lü tişört 12,50
2 tane eşortman altı 11,90
ha birde tek astronotlu tişört 4,50
cidden güzelde yıkayınca bozulmadı da üstelik,
kreşe kıyafet yetiştiremiyorum.

alev ertürk dedi ki...

hay sen çok yaşa :))))))))) işte bu tam d öğrenmek istediğim buydu,kışa göre bana pek bir ince gelmişlerdi termal atlet ve altınada bir termal tayt aldık mı tamamdır bu kombin hoşuma gitmeye başladı :))
bu arada dediğin gibi ilk kuruyan onlar oldu diğerleri hala yaş malum istanbul fena yağmurlu :((
bir de demedn edemeyeceğim pamuk gibi dokusuna bayıldım :))
burdan bir kez daha teşekkürler :))))