9 Ağustos 2011 Salı

Ben bugün...

Öğlen Forum'a kaçtım. Güya Kipa'ya gidip sabah tıkındığın Nesfit'ten alacaktım, güya:)

Bütün mağazaları bir güzel gezdim. Ve indirimler 70% rakamı ile telaffuz edilirken tek parça almadan döndüm.


Kromozomlarımdaki "X" "Y"nin arkasına saklanmış bugün.

O "X"i akşam ortaya çıkarmayı umuyorum.
+18 muhabbeti değil yav, manikür pedikür yapacağım toynaklarıma:)

Kuaföre gitmeye üşenen kadın napar?
Fönünü kendi çeker, manikürünü pedikürünü kendi yapar.

Kimse bilmez benim saç şekillendiricilerine yüklü bir yatırımım var. O paraları altına yatırmış olsaydım şimdi ofisten değil güzellik salonundan bildiriyor olacaktım!

Röflenin de evde yapılanı olsa yeminlen kuaför ile uzak mesafe ilişkime son vereceğim!

Tırnak parlatan törpü aldım, göreceğiz bakalım parlatıyor mu!

2 yorum:

Özlem dedi ki...

bahsettiğin parlatıcı bendeki dikdörtgen prizma şeklindeki şeydense parlatıyor. gayet güzel bir buluş bence:) ben çok geç keşfettim kendisini, elimde olmasına rağmen kullanmamıştım. geçenlerde kullandım öylesine. parmaklarımı tırnaklarımda gezdirmekten kendimi alamıyorum :)

yeliz dedi ki...

hehe ben de şimdi ellerime bakıyorum, güzel bir icatmış yav:) ayak tırnaklarım hep pütürlü olur, o yüzden almıştım, parlatması bonus oldu