7 Ocak 2011 Cuma

Dumur diya(mono)log #4

Flaş flaş flaş!!

Arca uykusunda konuşuyor! (Bir huyu da babasına çekmesin kardeşim! İlker gece uyurken konuşmaya başladı mı, soru sorarsanız, cevap verir hatta hiç abartmıyorum sohbet edebilirsiniz bile)

Arca büyüyüp de bu bloğu okuduğunda bütün kirli çamaşırlarını ortaya döküyorum diye acayip gıcık olacak bana ama ne yapayım çok komik ya!!

Gecenin bir vakti, telsizden Arca’nın mızıklama sesleri geliyor. Önce gitmiyorum, yatakta dönerken de benzer sesler çıkarır çünkü.

Derken sesler sayıklamaya dönüşüyor, merak ediyorum, kabus görüyor galiba diye, ışığı hafiften açıyorum, Arca yatakta sırt üstü yatıyor, gözler sımsıkı kapalı, ellerini uzatmış:

“Donald-am-ca… Donald-am-ca…” diye sayıklıyor.

Artık rüyasında ne görüyorsa, kendisini Donald amcayla baş başa bırakıp çıkıyorum.

Başka bir gün...

Sabah İlker yatakta doğrulmuş, Cebrail’den ilk emri almış; beni dürtüyor:
“kalk Arca konuşuyor”

Telsize veriyorum kulağımı, Arca konuşuyor : “Oku!”

Saniyeler sonra “Anne oku, anne oku”ya dönüşüyor ilk emir.

Biz yatakta gülerken birden Arca’nın cümle değişiyor: “Anne kaka, kaka, ııhhh” önce hadi canım diyorum ama İlker kakadan emin.

Hemen koşuyorum, gözler kapalı, lazımlığa gidiyoruz, hala konuşuyor hala uyuyor ama icraat tamam!

13 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Arca süper çocuksun. Örnek abisin sen bize. Öpüyorum yanaklarından.

Sitare dedi ki...

ayy süperr.hadi maaşallah.hep yapsın kakasını,uyumadığı zamanlar da:)

kuzunun annesi dedi ki...

Gülmekten öldüm :)) Oku muhabbetine özellikle. Elada bazen kitabını alıp gözümüze sokarak "oku !!" diye emrediyor. ( Aklımdan hep yaradan rabbin adıyla oku cümlesi geciyor ) :))

annesininmimosu dedi ki...

çok tatlııı..icratı yapması süper..
benim oğlumda uyurken çok güler ,ya da ağlama krizine girer..
:)))

annesininmimosu dedi ki...

çok tatlııı..icratı yapması süper..
benim oğlumda uyurken çok güler ,ya da ağlama krizine girer..
:)))

Adsız dedi ki...

ahahaha okuyun huleynnn :)

YesiM dedi ki...

Arca hem cok tatli hem de cok super oldugunu soylemis miydim? Bi de benden duymus olma ama cok komik bi annen var :)

yeliz dedi ki...

ruhdağı abi bebek oldu arca ya.. artık seneye ege ile oynayabilirler:)

yeliz dedi ki...

sitare bu 2. uyku sırasında kaka olayı, umarım alışkanlığa çevirmez:)

yeliz dedi ki...

puhaha hayat öyleydi di mi ? yaradan rabbin adıyla oku
tövbe tövbe çarpılcaz.

yeliz dedi ki...

annesinin mimosu, arca yenidoğanken uykusunda kahkaha atmıştı içine cin kaçtı sanmıştık:)

yeliz dedi ki...

kirazım biz zaten köle isaura gibi bişey olduk. oku, kalk, gel

yeliz dedi ki...

yeşim teyzecim teşekkürler (mahçup smiley)