3 Mayıs 2010 Pazartesi

otuzu 2 geçe

1 Mayıs... ben kentkartımı doldurturken "öğrenci mi tam mı" diye sorulduğunda sevine durayım yaş olmuş, otuzu 2 geçe... Yıllar geçiyor...
Cumartesi hangi akla hizmetse Alsancaktaydık, tabii meydanlar taşmış. Çok durmadan kaçtık. Arca ilk defa Kemeraltını altını üstüne getirdi. O kalabalığa bayıldı. Hatta yürüdü. Bizim İlkerle otelde konaklama planımız, başbaşa yemeğe son olarak da evde pizza partisine dönüştü. Süper oldu!!
Arca ve Cansu dahil 13 kişiydik. Pizzalar yendi, pasta kesildi, İtalyadan getirdiğim 2 euroluk köpek öldürenler tüketildi ve şaşırtıcı şekilde sevildi. Bir 32. yaşgünü bu kadar güzel kutlanabilirdi.

Pazar gününü yazlıkta geçirmeye karar verdik. Bizimkiler epey değişiklik yapmışlar, sezona hazırlar. Yeni oyuncak kuyu, havuz ve tulumba üçlüsü. Bizim çocukluğumuzun Akhisar bağında buz gibi su çeken bir tulumba vardı. Dedem 50 kere çekmeden içilmez der, her bardak suyunu 50 kere tulumba çekerek getirirdik. Arca suya tulumbaya çıldırdı. 3 defa üst değişti, kuru kıyafet kalmayınca rotamızı başka yönlere çevirdik. Denizin kenarından ayrılmak istemedi, kedilerin peşinden koşturdu, kitaplardan tanıdığı sümüklü böceği inceleme fırsatı buldu, çiçek suladı, karıncaları yakalamaya çalıştı, defalarca merdivenden inip çıktı.

Hayatının en hareketli gününü yaşadı:) Eve dönüş yoluna çıkmadan önce pijamalarını giydi, yolda horlamaya başladı, şimdi de günün heyecanlarını rüyasında görüyor olacak zırt pırt uyanıyor, gece uzun olacak...

20 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Yeliz'cim yeni yaşın kutlu mutlu olsun :) Sağlıklı, huzurlu, Arca'nın coşkusuyla sürüp giden bir yaş dilerim.

Arca'nın tulumba önü fotoğrafı süperdi. Üşenmedim arşivden eski fotoğraflarına baktım büyüdü kerata yahu! Ben diyorum bu Arca'yı görmek ancak askerde kısmet olacak. Bari tayini İstanbul'a filan çıksa :D

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

yeliziiiimm;
yeni yasin kutlu olsun.
saglikli, mutlu, huzurlu yillar diliyorum :)

saricizmeli dedi ki...

aşağıdaki postta kutlamıştım. bir de bundan kutlu olsun. :))

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

biz de dedik yeliz viyana'ya kaçtı zahir :) sesi çıkmıyor
tekrar nice senelere

k.i.s.d. dedi ki...

Nice yıllara canım benim:)
Güzel boğa kadını...
Hayatımı sara boğalardan biri:)
Açtık doğum günü sezonunu artık... Bugün Cevcev, 5 mayıs eşim, 14 mayıs ablası... Canım boğalar sizi :)

Anne İş'te dedi ki...

mUTLU YILLAR,MUTLU YAŞLAR DİLERİM....

TULUMBALI FOTOYA BAYILDIM

cenebaz dedi ki...

Yelizcim, doğum günün kutlu olsun. İlker'le, Arca'yla ve tüm sevdiklerinle birlikte geçireceğin mutluluk, sağlık, huzur dolu nice yıllar diliyorum.

yeliz dedi ki...

teşekkürler ruhdağı, büyüyo valla çocuk oldu:)

kirazım teşekkürler

yeliz dedi ki...

tekrar tekrar teşekkürler hülyacan & sarıçizmelim:)

yeliz dedi ki...

benim de etrafım boğalardan geçilmyor:) ilker, babam, teyzem, en yakın arkadaşlarım:) imkanım olsa arcayı da boğa doğurmak isterdim, iyidir be boğalar, biraz tembeliz sadece:)

yeliz dedi ki...

anne işte,
çok teşekkürler, çok ciddi di mi? sanki kahraman

yeliz dedi ki...

çok teşekkürler sevgili çenebaz

zero dedi ki...

Ben onun o tulumbayı tutan parmaklarını yerim! parmak sosis:)

nice mutlu yaşlar yelizcim! coşkunuz hiç eksilmesin! sevgiler

aysema dedi ki...

Nice güzel yılları sevdiklerinizle kutlamanız dileğiyle... Öpüyorum yavruyu da ...

laleninbahcesi dedi ki...

aaa çok severim ben boğaları, bizim boğanın doğum günüde 3 mayısdı:)) Bence de şahane bir doğum günü olmuş.
Arca dostum da güzel bir hafta sonu geçirmiş daha ne olsun...

Sevgilerimle sağlıklı mutlu yeni yaşlara yıllara hep sevdiklerinizle...

Ömer Tuna dedi ki...

Nice yıllara Yeliz'cim Eşin ve Arca ile:))

Ozguranne dedi ki...

İtalya'dan köpek öldüren mi getirdin. niyeeee:)

yeliz dedi ki...

zerencim cansın, sağol iyi dileklerin için,

teşekkür ederim aysema öğretmenim

yeliz dedi ki...

ooo sevgili lale sizin boğanın da doğumgünü kutlu olsun. iyidir be boğalar ben severim:P

yeliz dedi ki...

teşekkürler ömer tunanın sevgili annesi:)

özgürüm köpek öldüren olduğuna fiyatı dolayısı ile karar vermiştim. 2 € dan 5 şişe marketten alıp bavula attım:) bu kadar lezzetli olduğuna göre değildi herhalde:)