24 Ocak 2010 Pazar

7 bilinmeyen!!!

Ruhdağı mimlemiş. bu ara mimciyiz:)
Hakkımda bilinmeyen 7 şey bulmak çok zor oldu çünkü öyle gizemli bi tip değilim, hiç olmadım.
1. SAKARIM!! Bunu aslında çok kişi bilir de blog alemi bilmez haliyle. Acayip sakarımdır, bütün bacaklarım mor içinde, sağa sola çarpmaktan. Geçerken yanlışlıkla Arcanın kafasına bile geçiriyorum. Geçen gece Arcayı geri yatırdıktan sonra kaşımın kenarını kapıya çarptım, sese Arca tekrar uyandı, İlkeri uyandırıp kafama buz koymuştum, gözün kapalı bebek uyutursan olacağı bu!!
2. Bir masada illa ki alttan birilerini teperim. Halbuki boy 1.60 nasıl oluyor anlamıyorum ama ayaklarım herkesinkine çarpıyor, toplantı ya da iş yemekleri özür dilemekle geçiyor.
3. Evde ne zaman temizlik olsa mutlaka yağışlı güne rastlar. Annemin de öyle olurdu, ırsi galiba.
4. Makyaj yapmayı hiç bilmem, bilenleri feci kıskanırım.
5. İlk tanıştığımızda insanlar beni çok mesafeli, kibar, soğuk bulurlar, sonradan damimiyetin bokunu çıkarırım.
6. Uydurmasyonum çoktur. Benjamin Button için defalarca Benazir Butto dedim, İlker hala gülüyor.
7. Arkadaşlarım hep güzel oldu şimdiye kadar. Hiç çirkin birisiyle arkadaşlık ettiğim olmadı. Neden bilmiyorum belki bir psikoloğa danışmam lazım.

Şimdi benim de 7 kişiyi mimlemem lazım:
kuzen çoban yıldızı (bak işte acayip renkli bir kişilik - eminim benim bile bilmediğim ne yönleri vardır)
özgür (merka ettim var mı gariplik?)
kuzumun annesi - mimleyen mimleyene:)
kirazım canım benim
tekirim
kisd
özlemcim - nilin hastalığından vakit bulursan

7 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

Benjamin Button = Benazir Butto... puhahahaha hala gülüyorum çok hoşsun. eşim de çok fena uydurur böyle, diğer taraf için neşe kaynağı oluyorsunuz. uydurmak için de sağlam hayal gücü gerek bu arada. küçümseme kendini.

turkuaz kıyılar dedi ki...

Çok keyifle okudum, çok güldüm...ilginçlikte pek yabana atılır gibi değilsin tatlı Arca'nın annesi:)

kuzunun annesi dedi ki...

İnsallah fırsat bulur yazarım . Bu hafta ofis tasıyoruz işyerinde , dün gece döndük , makina makina camasır yıkıyorum evde de.Öperük :))

ruhdagı dedi ki...

1. , 4. ve 5. maddede piştiyiz :)

6. madde en süperiydi :D

Seren dedi ki...

O uydurma işinde ben de çok iyiyimdir bak,hatta tarihe geçmiş atmasyonlarım da olmuştur.Bakalım Arca kime çekecek :)

k.i.s.d. dedi ki...

Arkadaşız di mi Yeliz hehehe. Beni görmedin ya hani, ya çirkinsem :)

laleninbahcesi dedi ki...

ay benim arkadaşlarımda hep zayıf oldu yav, şöle yanıma yakışan bi tombalacık Hayriye bulamadım gitti:))

Şimdi kuzeninden geldim , onun ilginçliklerini okudum . Süper oldu bu mim...